Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Die boterhamworst is een initiatief van GeenStijl, een site die er bekend om staat te schoppen tegen.. ja zo'n beetje alles. Gelukkig (of ook weer niet misschien) kiest Sire dus een onderwerp uit de Top 5, en nemen ze niet klakkeloos de nummer 1.
Inmiddels staan wel op plaats 8, dus als we zo door gaan moet een plaats in de top 5 haalbaar zijn! Er is alleen wel iemand geweest die een tweede onderwerp ME/CVS heeft gemaakt. Dus als je mensen vraagt te stemmen vraag ze dan om op ME/CVS: onbekend dus ontkend te stemmen. Zodat onze stemmen niet per ongelijk over twee dingen verdeeld raken en we de top 5 niet halen.
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
Ik denk dat de boterhamworst een bewuste zet is van sire zelf.
Zodat het niet te voorspelbaar word wat er op nummer 1 komt.
Daar wil ik mee zeggen dat deze plaats vrij blijft.
Ik gis maar wat, kan het me zo voorstellen. Afwachten dus!!
Als het goed is krijg je een pop-up venster en daar kun je dan stemmen. Als het niet lukt, wil ik het ook wel voor je doen. Dan heb ik wel even je e-mailadres en je voor+achternaam nodig. Dan krijg je een mailtje dat vraagt om bevestiging.
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>