Oproepje: stem op de site van Sire!
Moderator: Moderators
Oproepje: stem op de site van Sire!
Sire heeft een nieuw initiatief: www.umaghetzeggen.nl
Hier kunnen mensen een onderwerp aangeven dat zij belangrijk vinden, en het onderwerp dat de meeste steun krijgt, daar maken ze een campagne over.
Er is ook een onderwerp over het niet erkend zijn van ME/CVS, dus allemaal even steun geven!
Ga naar de site, vul onderin bij zoeken in de balk ME/CVS in, klik op het zoekresultaat, vul je naam en emailadres in, en klik op steun!
Op dit moment staat het op de 38e plaats.
Hier kunnen mensen een onderwerp aangeven dat zij belangrijk vinden, en het onderwerp dat de meeste steun krijgt, daar maken ze een campagne over.
Er is ook een onderwerp over het niet erkend zijn van ME/CVS, dus allemaal even steun geven!
Ga naar de site, vul onderin bij zoeken in de balk ME/CVS in, klik op het zoekresultaat, vul je naam en emailadres in, en klik op steun!
Op dit moment staat het op de 38e plaats.
Keep on rockin'
Ik heb ook gestemd. Dit is onze kans!!!
Die moeten we met beide handen aangrijpen!!!.
Stemmen met zijn allen! Samen staan we misschien dit keer wel sterk!!
Ik heb ook mail rondgestuurd naar familie en bekenden.
Zeg het voort, zeg het voort.
Het staat nu al op plaats 30, laten we zorgen dat we op plaats 1 komen te staan.
Lijda
Die moeten we met beide handen aangrijpen!!!.
Stemmen met zijn allen! Samen staan we misschien dit keer wel sterk!!
Ik heb ook mail rondgestuurd naar familie en bekenden.
Zeg het voort, zeg het voort.
Het staat nu al op plaats 30, laten we zorgen dat we op plaats 1 komen te staan.
Lijda
- flyingmonique
- Donateur
- Jacqueline
- Actief lid
Geweldig, ik heb nu ook gestemd! Vanmiddag ga ik het op mijn space plaatsen, zodat er nog meer mensen gaan stemmen en mijn sociale contacten even aanwenden.
Laatst gewijzigd door Gabutje op 25 aug 2007, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
Ok, ik heb het bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door Lijda op 26 aug 2007, 11:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Lijda,
Als je het bovenste gedeelte van mijn tekst had gelezen, wist je dat ik alles op alles zetten om meer stemmen te winnen voor het sire onderwerp me/cvs. Dus mijn bericht wekt niet de intentie dat ik daarmee jullie actie bespottelijk maak en daarmee niet serieus neemt. Want juist het tegendeel, ikzelf heb ook de ziekte al 13 jaar inmiddels en loop ook tegen zaken op in de maatschappij. Ik dacht alleen omdat iedereen aan het stemmen was, misschien ook voor iets anders ook nogmaals willen stemmen (daarmee een andere site/campagne, niets te maken met Sire).
Mijn excuses als ik anderen tegen het hoofd gestoten hebt, dit was niet mijn bedoeling.
Het is inmiddels verwijderd en hoop hiermee dit af te sluiten.
Groetjes,
Gaby
Als je het bovenste gedeelte van mijn tekst had gelezen, wist je dat ik alles op alles zetten om meer stemmen te winnen voor het sire onderwerp me/cvs. Dus mijn bericht wekt niet de intentie dat ik daarmee jullie actie bespottelijk maak en daarmee niet serieus neemt. Want juist het tegendeel, ikzelf heb ook de ziekte al 13 jaar inmiddels en loop ook tegen zaken op in de maatschappij. Ik dacht alleen omdat iedereen aan het stemmen was, misschien ook voor iets anders ook nogmaals willen stemmen (daarmee een andere site/campagne, niets te maken met Sire).
Mijn excuses als ik anderen tegen het hoofd gestoten hebt, dit was niet mijn bedoeling.
Het is inmiddels verwijderd en hoop hiermee dit af te sluiten.
Groetjes,
Gaby
* Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen! (Loesje)
We staan inmiddels op 18, maar we moeten in de top 5 staan om een kans te maken. (Volgens de regels kiezen ze een onderwerp uit de top 5). Dus als iedereen alle familie/kennissen/etc. kan mobiliseren om te stemmen maken we misschien wel een kans!
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>