@louisa: ik ben niet helemaal mee? ik wou geen attachments posten, ik was gewoon benieuwd naar rijstpannekoekenrecept van sprankel

Moderator: Moderators
diederik schreef:@louisa: ik ben niet helemaal mee? ik wou geen attachments posten, ik was gewoon benieuwd naar rijstpannekoekenrecept van sprankel
Interessante stelling, die heb ik namelijk nog niet eerder gehoord. Heb je daar ook meer gegevens/informatie over, zodat ik daar meer over kan lezen?marlène schreef:Ter info, hoe slechter de schildklier werkt, hoe meer intoleranties je hebt. Het is dus niet alleen een gevolg van een lekkende darm.
sowfia schreef:ja al zo lang, niet altijd met dezelfde intoleranties dus het is wat gewisseld over de jaren maar toch de meeste van die jaren glutenvrij. en verder echt heeeel veel intoleranties dus qua glutenvervangers mag ik ook amper iets. idd die boekweitcracotten eet ik ook uit de biowinkel maar daar heb ik echt zo een enorme degout van gekregen na al die tijd, ik krijg ze bijna niet meer binnen. dus nu eet ik er van kastanje maar in principe mag ik dat ook niet echt (volgens suikerarme voeding, niet omdat ik er intolerant aan ben). boekweitpannekoeken jep die eet ik ook. maar zoals je zegt diederik tot voor een half jaar woonde ik thuis en deed mijn mama dat allemaal, maar nu woon ik alleen en ik heb er zelf gewoon niet de energie voor.
dingen van de avond ervoor eten 's middag doe ik soms maar dat mag eigenlijk ook niet omdat ik ook aan praktisch alle groenten intolerant ben en ik eet ze dan wel, maar dan mag het maar om de zoveel dagen eens.
verbetering pff ik voel niet echt verschil, als ik heel veel zondig voel ik dat wel, maar niet extreem, maar probeer er ook vooral op te letten om de langetermijneffecten op darmen etc te proberen vermijden.
maar ik moet toegeven dat ik nu toch zeker een keer per week eens een pistolet eet of eens gewone pasta in plaats van al die vervangdingen. maar dat smaakt dan zoooo naar meer...
ik kan ook zo weinig eten dat ik constant honger heb want al die dingen zoals boekweitpannekoekjes en cracotten dat verteert megasnel. en als tussendoortje grijp ik dan naar chips want das het enige dat ik nog mag eten (mag ook niks van suiker of zoetstoffen dus ook geen rijstsiroop enzo) maar das ook ni gezond hé!
btw ik maak ook quinoapap met die vlokken, maar dan nu met water want ja, melk en alle vervangmelken mogen dus eigenlijk ook niet. had het alleen nog nooit in de microgolf geprobeerd dus dat ga ik eens testen. maar je kan je dus voorstellen dat dat echt smakeloos is allemaal.
soms gebruik ik rijstmelk (hoewel dat dan eigenlijk ook niet mag) maar ja dan heb je ook weer het probleem dat dat allemaal megaduur is, terwijl wij moeten rondkomen met één inkomen.
alléja, het is dus niet simpel hémaar we houden vol!!