Hevige hoofdpijn,oorpijn,pijn achter oog, hoort dit bij ME??

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Anjac
Beginner
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 jan 2011, 11:39

Bericht door Anjac »

Bedankt voor je antwoord Guido. Ga gelijk even kijken bij die criteria.

En Mehans jij ook bedankt voor de link. Mijn triggerpointcoach geeft inderdaad aan dat een groot deel van mijn hoofdpijn uit de genoemde 2 spieren komt die op jouw link worden genoemd.

Anja
Gebruikersavatar
biancav
Beginner
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 jul 2011, 00:23

re

Bericht door biancav »

Ik hou me houding van me nek ook even in de gaten daar deze namelijk verslapt zijn en het zou inderdaad kunnen dat het daar mede ook vanaf komt omdat je dan je nek niet meer recht kan houden.

Me bril draag ik ook wederom dagelijks.

Denk dat alle spanningen van spieren wel in dat gebied zolang ze getriggerd worden een dreun krijgen. Plus dan het feit dat het denken niet meer helemaal wilt.. dus je nog meer focust en moet inspannen.

Ik neem het allemaal even met me mee.

Thanks all.
Gebruikersavatar
brit
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2011, 23:04

hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Bericht door brit »

:( enkele weken aan een stuk die rare hoofdpijn,vroeger nam ik cymbalta een antidepri,telkens als ik deze hoofdpijn voel aankomen neem ik een cymbalta,na half uurtje hoofdpijn veel beter,blijft dan 2 dagen beter,nu eens proberen met sandomigran,iets voor migraine,anti depri zou je dagelijks moeten nemen en daar heb ik gen zin meer in,dik wordt je hier weer van,zijn dit ontstekingen ook in onze hersenen?
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Bericht door blossom »

Dat kan door tandenknarsen zijn idd, ook misschien opgezette klieren, verkeerde houding van de nek. Ik draag zelf een bril en heb regelmatig last van mijn rechter oor omdat ik daar de bril niet gemakkelijk op kan hebben. ( kramp ?!) Dat smeer ik in met Arnica massage olie.
Gebruikersavatar
vilric
Actief lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 02 mar 2010, 11:40

hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Bericht door vilric »

Heb ook hevige hoofdpijnen, vooral achter de ogen. Kan ervan wakker worden 's nachts. Als je het voelt opkomen pijnstiller nemen kan helpen. Heb ook ondervonden dat neerliggen de hoofdpijn erger maakt. En op de één of andere manier een zuurstofsgebrek. Kan het niet uitleggen, maar als ik 's morgens het raam openzet kan die frisse lucht deugd doen. Als de lucht maar niet te koud is...
Gebruikersavatar
blossom
Actief lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 11 mar 2011, 17:33

hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Bericht door blossom »

Ik heb geen amalgaanvullingen by the way
Gebruikersavatar
brit
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2011, 23:04

hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Bericht door brit »

zou het beter zijn een ostiopaat op te zoeken,ik merk wel als mn hoofd?zich moet inspannen,ik dit met migraine bekoop!mss niet praten en nadenken dan,niet dromen,want is ook zwaar!
Gebruikersavatar
brit
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2011, 23:04

hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Bericht door brit »

ja ,ik merk ook op sommige dagen na mn namiddagdut dat ik mn ogen of hoofd niet kan draaien,zot worden is dat,ja dan weer pillen slikken en wachten tot het over is,hoe houd een mens dit vol?ga binnekort naar osteopaat en laat jullie weten,ik heb dit verschijnsel om de 4a5dagen ](*,)
Plaats reactie