blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
En ik opnieuw, ik zit maar te denken maar huh wat is er dan mis met het woord dove (ik dacht ook enkel alleen aan de huidcreme), heb zelfs teruggescrold en het bericht tien keer gelezen en opeens dacht ik oooooooooooh een doooooove!
vorige keer ging ik trouwens naar de winkel terwijl ik appelmoes op het vuur had gzet. grote paniek toen mijn moeder in de winkel zei: stond de appelmoes nu niet op? in grote haast naar huis, ik was al klaar om de brandblusser te nemen maar het stond rustig te pruttelen.
heb al verschillende keren bijvoorbeeld aardappelen of wortelen op het vuur gezet, die dan vergeten en er pas aan denken als alles pikzwart ziet.
vorige keer ging ik trouwens naar de winkel terwijl ik appelmoes op het vuur had gzet. grote paniek toen mijn moeder in de winkel zei: stond de appelmoes nu niet op? in grote haast naar huis, ik was al klaar om de brandblusser te nemen maar het stond rustig te pruttelen.
heb al verschillende keren bijvoorbeeld aardappelen of wortelen op het vuur gezet, die dan vergeten en er pas aan denken als alles pikzwart ziet.
Ok, ik snap 'm eindelijk van de dove ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
-
- Gevorderd lid
- marianneke
- VIP-donateur
Bij mij valt het kwartje over die dove ook nu pas na de uitleg. Ik dacht in eerste instantie dat besteelt dan misschien wel bestelt zou kunnen zijn maar deze mogelijkheid had ik even niet aan gedacht.
Zo las ik zelf net ergens op internet in een reclame dingetje: 'vlieg met €100,- korting' Vond het in eerste instantie maar een rare reclame. Mijn eerste gedachtes waren: dat is dan wel een hele dure vlieg. En wie wil er nou een vlieg kopen als je je ramen open zet zonder hor heb je ze gratis en voor niks
Even later drong pas tot me door wat er echt bedoeld werd.
Zo las ik zelf net ergens op internet in een reclame dingetje: 'vlieg met €100,- korting' Vond het in eerste instantie maar een rare reclame. Mijn eerste gedachtes waren: dat is dan wel een hele dure vlieg. En wie wil er nou een vlieg kopen als je je ramen open zet zonder hor heb je ze gratis en voor niks

Even later drong pas tot me door wat er echt bedoeld werd.