Afgezien daarvan, gaat het nog altijd wel redelijk, eigenlijk. Nu ik de afgelopen 2 weken bij mijn oma zat, moest ik zelf m'n eten maken aangezien mn moeder dat normaal doet en dat ging eigenlijk wel vlot, al was het soms iets teveel stress om alles binnen de tijd af te krijgen
Maar wel heerlijk om trug zelf te kunnen koken, zeker als je 5 jaar alleen hebt gewoond en dan tegen je eigenlijke wil in weer een volledig jaar thuis hebt moeten wonen.
Nu zit ik weer 'thuis' maar mn moeder komt pas morgen terug van vakantie, dus kan nog 1 dag "alleen wonen"
Heb ineens een opruimbui, en genoeg energie om me eigen eraan te zetten, aan het werk dus, ik heb opruimen nooit echt ambetant werk gevonden (als je tenminste genoeg tijd ervoor hebt) maar t is toch nooit zo plezant geweest als vandaag, puur omdat het betekent dat ik weer ff wat kan

't is namelijk weeral maanden geleden dat ik fysiek in staat ben geweest om de handen zo uit te mouwen te steken. 'k Merk wel dat ik geregeld ff moet gaan zitten of ff achter de pc uitpuffen maar de vaatwasser is toch al leeg en de keuken opgeruimd, nu nog de woonkamer. M'n slaapkamer doe ik in de loop van volgende week wel als ik nog zin heb, daar staat zoveel rommel (inclusief alle verhuisdozen uit Noorwegen nog) dat ik daar echt vandaag niet meer aan ga beginnen

nog een half uurtje of een uurtje wat boeken en kleren wegruimen en dan ga ik in bad en is mijn werkdag gedaan