Dossiers opvragen nuttig?
Moderator: Moderators
in Nederland heb je het IKG (Info & Klachtenburo Gezondheidszorg), tel. 0900 2437070 (van 9-13 uur). die horen alles te weten over patiëntenrechten en hoe je die kunt realiseren. Je hebt recht op inzage en kopievorming van je dossier, punt uit. ze weten bij het IKG ook vast wel of het terecht is dat ze van je eisen dat je naar ze toegaat om kopieën (wat sommige instanties doen). Vroeger heette dat het Patienten Belangen Buro, maar die behartigden teveel de belangen van de patiënten. Er is in België vast net zoiets. Je hebt ook recht om dingen uit je dossier te laten verwijderen, als die bv stigmatiserend zijn. Heel veel succes.
--------------------------------------------------------
als je niet weet hoe je beter kunt worden,
weet dan in elk geval dat je goed bent
als je niet weet hoe je beter kunt worden,
weet dan in elk geval dat je goed bent
- Guido_den_Broeder
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
LOL 90 pagina's, je hebt ze wel even beziggehouden ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Hamers zien alleen maar nagels ...Toch schokkend hoe ze achter alles wat lijken en proberen te zoeken.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
-
- Gevorderd lid
Wat zeg je dat mooi Marlene. En ja, het is erg dat ze de ene spelfout na de andere maken. Plots voel ik me toch een stuk minder schuldig over mijn nederlands.
Oh en bij de intake staat zelfs dat ik een vrij brede neusbrug heb. Wat heeft dat te maken met mijn psyche? En ik ben trouwens hartstikke blij met mijn neus.
Oh en bij de intake staat zelfs dat ik een vrij brede neusbrug heb. Wat heeft dat te maken met mijn psyche? En ik ben trouwens hartstikke blij met mijn neus.