Nexavir (4ME): effect? ervaring?
Moderator: Moderators
Heb e.e.a. nog nagegaan en mijn zoon gebruikt nu 4 jaar Nexavir. (Zie ook mijn posting in april) De laatste jaren dus minder dan elke of om de dag. Hij wil er zuinig mee zijn...
Verder gebruikt ie, maar ook flink minder trouw:
Combizym
ATP
Daily Health
Chlorella
en zijn we weer gestart met vit B12
Mijn vraag is: wie herkent deze recepten en zijn er die nu weer een andere variatie kregen, naar de nieuwste inzichten?
Ik moet nodig weer bestellen en tijd om zelf naar DML te gaan is er niet. Hij moet, tijdens zijn stage of juist in de vakantie, ook voor neusseptum operatie gaan i.v.m. veelvuldige holte- verstoppingen.
Verder gebruikt ie, maar ook flink minder trouw:
Combizym
ATP
Daily Health
Chlorella
en zijn we weer gestart met vit B12
Mijn vraag is: wie herkent deze recepten en zijn er die nu weer een andere variatie kregen, naar de nieuwste inzichten?
Ik moet nodig weer bestellen en tijd om zelf naar DML te gaan is er niet. Hij moet, tijdens zijn stage of juist in de vakantie, ook voor neusseptum operatie gaan i.v.m. veelvuldige holte- verstoppingen.
Nexavir costs less in the USA. It is $150 per bottle -- this is 104.3 Euros.
The contact information for the US company is: Phone: 713-896-4949
Fax: 713-896-0176; info@nexcopharma.com .
I believe it is also less expensive in New Zealand and here is the contact information there:
Contact Paul Lewis, General Manager of Bio-Mer
Phone: +64 (0) 3 348 9871; Fax: +64 (0) 3 348 9872; Mobile: +64 (0) 21 42 99 11; Email:paul@bio-mer.co.nz; Postal address: PO Box 6024, Upper Riccarton Post, Christchurch, 8442, New Zealand. Facility address: 38 Sonter Road, Sockburn, Christchurch, 8042, New Zealand.
I do not know if they will use Prof. De Meirleir's prescriptions though, or what they would charge for shipping.
Best wishes,
Sushi
The contact information for the US company is: Phone: 713-896-4949
Fax: 713-896-0176; info@nexcopharma.com .
I believe it is also less expensive in New Zealand and here is the contact information there:
Contact Paul Lewis, General Manager of Bio-Mer
Phone: +64 (0) 3 348 9871; Fax: +64 (0) 3 348 9872; Mobile: +64 (0) 21 42 99 11; Email:paul@bio-mer.co.nz; Postal address: PO Box 6024, Upper Riccarton Post, Christchurch, 8442, New Zealand. Facility address: 38 Sonter Road, Sockburn, Christchurch, 8042, New Zealand.
I do not know if they will use Prof. De Meirleir's prescriptions though, or what they would charge for shipping.
Best wishes,
Sushi
Hallo mede-nexers,
Ben nu 9 maanden aan de Nexavir en mag nog niet afbouwen. Maar heb door omstandigheden begin april fikse verslechtering gehad waarvan ik zeker 6-8 weken moest herstellen. Wilde bijna stoppen, maar niet gedaan en daarben ik nu blij om, want voel nu weer waarom ik het neem. Wil dit ook graag aan anderen laten weten die soms twijfelen.
Ik merkte de eerste 3 maanden duidelijke verslechtering, maar daarna betere werking immuuunsysteem. Terwijl ik normaliter veel lange en fikse grieperige verkoudheden heb, heb ik die nu sinds ik begonnen ben met Nex niet meer gehad op 1 zeer korte lichte verkoudheid na. Verder herstel ik sneller van schommelingen en kan ik meer door de week heen, Maar het is een lichte verbetering, dus niet herstel te noemen. Ook blijft het oppassen geblazen om als je je goed voelt niet opeens te veel te doen
. Tot zover mijn laatste nieuws, Andreas
Ben nu 9 maanden aan de Nexavir en mag nog niet afbouwen. Maar heb door omstandigheden begin april fikse verslechtering gehad waarvan ik zeker 6-8 weken moest herstellen. Wilde bijna stoppen, maar niet gedaan en daarben ik nu blij om, want voel nu weer waarom ik het neem. Wil dit ook graag aan anderen laten weten die soms twijfelen.
Ik merkte de eerste 3 maanden duidelijke verslechtering, maar daarna betere werking immuuunsysteem. Terwijl ik normaliter veel lange en fikse grieperige verkoudheden heb, heb ik die nu sinds ik begonnen ben met Nex niet meer gehad op 1 zeer korte lichte verkoudheid na. Verder herstel ik sneller van schommelingen en kan ik meer door de week heen, Maar het is een lichte verbetering, dus niet herstel te noemen. Ook blijft het oppassen geblazen om als je je goed voelt niet opeens te veel te doen

Het blijft hier nog maar akelig stil... weinig melding van goede ervaringen met Nexavir. Ik ben nu meer dan 5 maanden Nexavir aan het spuiten en had er dus wel meer van verwacht. Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Toch vallen de effecten me tegen
.

Every day may not be good, but there's something good in every day.
Hi Stier, ik heb wel eens gehoord dat je nexa wel 6 tot 9 maanden moet spuiten voor je verbetering merkt. Ik dacht wel ooit dat ik verbetering had maar ben sindsdien weer steeds slechter geworden. Helaas ook hier dus geen goed nieuws. Ik ben van plan het 1,5 jaar vol te houden, merk nog geen verschil dan ga ik er echt mee stoppen. Hoop en teleurstelling is ook energie vretend. Maar we houden moed! toch?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
Ja ik houd wel moed hoor
!! En dat spuiten daar wen je wel aan, dus ik spuit denk ik nog zeker wel 3 maanden door. Volgende week spreek ik DML weer. Het is wel zo dat mijn ouders de volgende factuur moeten gaan betalen want financieel wordt het steeds krapper.
@nabo, super dat je wat vooruit gaat joh, want jij was ook flink slecht en was de hoop af en toe kwijt. Gelukkig gaat het wat beter, blij voor je!!

@nabo, super dat je wat vooruit gaat joh, want jij was ook flink slecht en was de hoop af en toe kwijt. Gelukkig gaat het wat beter, blij voor je!!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Hoi Stier, ik heb mij voorgenomen nog even door te gaan, ookal is de verbetering tot nu toe gering, omdat ik hoop dat het uiteindelijk meer wordt. De kosten, is zeker ook een item! Maar ik las pas over iemand die behandeld wordt voor Lyme (die al 17 jaar diagnose ME/CVS) had en deze behandeling zou 2-5 jaar duren. Dus dat geeft mij hoop, maar tegelijkertijd moet op een bepaald moment wel een groter tastbaar effect gaan komen... groetjes Andrea
ben sinds vorige week begonnen met nexavir en ook reeds 6-tal GcMaf-inspuitingen achter de rug.
vroeg me af of er nog mensen zijn die volgende 'effecten' ondervinden:
-zeer moe
-niets energie
-zweten, koud afgewisseld
-grieperig
-gevoel van flauwvallen
-...
maak me eigenlijk ongerust omdat ik plots zoveel slechter ben, kan nu echt niets meer...
vroeg me af of er nog mensen zijn die volgende 'effecten' ondervinden:
-zeer moe
-niets energie
-zweten, koud afgewisseld
-grieperig
-gevoel van flauwvallen
-...
maak me eigenlijk ongerust omdat ik plots zoveel slechter ben, kan nu echt niets meer...
@liv: zweten, koud en grieperig lijken mij symptomen dat je immuunsysteem iets aan het doen is?
Kan natuurlijk ook gewoon iets anders zijn...
In ieder geval zou het Th2 -> Th1 moeten shiften, die bij ME-ers dikwijls omgekeerd is (Th1 -> Th2 shift). Dus op dat vlak lijkt het me wel heel nuttig want als uw lichaam da zelf moet doen dan is het wel ff bezig denk ik.
Ik heb ook gehoord dat iedereen die GCMAF pakt zowiezo ook nexavir zou moeten blijven pakken? Omdat de GCMAF ook slapende virusdeeltjes zou kunnen wakkermaken/activeren ofzow...
Kan natuurlijk ook gewoon iets anders zijn...
Njah ik vind het moeilijk om zelf mijn ervaring met Nex te schrijven, ik pak het sinds het begin en ik heb al heel wat verbetering gehad maar komt dit door de nexavir, door de antibiotica, door de B12? Het is m.i. niet mogelijk om juist de effecten van elk van de 10+ medicamenten die ge elken dag krijgt, te onderscheidenstier schreef:Het blijft hier nog maar akelig stil... weinig melding van goede ervaringen met Nexavir. Ik ben nu meer dan 5 maanden Nexavir aan het spuiten en had er dus wel meer van verwacht. Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Toch vallen de effecten me tegen.

In ieder geval zou het Th2 -> Th1 moeten shiften, die bij ME-ers dikwijls omgekeerd is (Th1 -> Th2 shift). Dus op dat vlak lijkt het me wel heel nuttig want als uw lichaam da zelf moet doen dan is het wel ff bezig denk ik.
Ik heb ook gehoord dat iedereen die GCMAF pakt zowiezo ook nexavir zou moeten blijven pakken? Omdat de GCMAF ook slapende virusdeeltjes zou kunnen wakkermaken/activeren ofzow...
Ik ben nu 7 maanden bezig met Nexavir. 6 maanden elke dag 2cc. Nu om de 2 dagen. Het is het enigste, na mijn fructoseloos dieet, waarbij ik verschil merk.
Ik heb meer uithouding en mijn immuunsysteem is duidelijk beter.
Ik ben in die 7 maand misschien 2x ziek geweest met een lichte griep. Anders was dit 1x per maand en veel heviger.
Ik durf opnieuw korte afstanden met de auto te rijden en kan veel meer in het huishouden.
Ik verdraag nog altijd geen drukte en als ik teveel doe, merk ik dat natuurlijk de dag erna. Als ik vroeger teveel deed, had ik hier enkele dagen last van.
Hier dus niets dan positief van Nexavir. Het is overduidelijk dat ik met één of ander (retro)virus zit. Het lastige eraan is het zoeken van prikplekken en de kostprijs.
Of het met elkaar te maken heeft, weet ik niet maar ik spuit nu al 3 jaar, 2x per week, 10mg B12. Sinds ik Nexavir spuit en ik krijg een vit B12 spuit voel ik mij, na de B12 spuit, enkele uren beter. Ik heb duidelijk meer energie en voel mij algemeen sterker en minder ziek. Vroeger had ik dit niet na een B12 spuit.
Iedereen heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
Ik heb meer uithouding en mijn immuunsysteem is duidelijk beter.
Ik ben in die 7 maand misschien 2x ziek geweest met een lichte griep. Anders was dit 1x per maand en veel heviger.
Ik durf opnieuw korte afstanden met de auto te rijden en kan veel meer in het huishouden.
Ik verdraag nog altijd geen drukte en als ik teveel doe, merk ik dat natuurlijk de dag erna. Als ik vroeger teveel deed, had ik hier enkele dagen last van.
Hier dus niets dan positief van Nexavir. Het is overduidelijk dat ik met één of ander (retro)virus zit. Het lastige eraan is het zoeken van prikplekken en de kostprijs.
Of het met elkaar te maken heeft, weet ik niet maar ik spuit nu al 3 jaar, 2x per week, 10mg B12. Sinds ik Nexavir spuit en ik krijg een vit B12 spuit voel ik mij, na de B12 spuit, enkele uren beter. Ik heb duidelijk meer energie en voel mij algemeen sterker en minder ziek. Vroeger had ik dit niet na een B12 spuit.
Iedereen heel veel sterkte en beterschap toegewenst!