paarse aders/ zwelling

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

paarse aders/ zwelling

Bericht door Gast »

Sinds een 3 tal weken heb ik een nieuw symptoom. En hoorde er nog nooit van. Vertelde het de huisarts nog niet.
Het gaat erover als ik uit bad en doe beide armen omhoog heb op rechteram onderzijde zie ik vanaf elleboog tot onder oksel vol dikke paarse aders -
langs de linkzijde is alles helemaal normaal.
Heeft iemand van jullie dit ook en wat zou het kunnen zijn ?

Ten tweede heb ik reeds 4 dagen een zwelling op de rechtarm in het midden van onderarm tussen pols en elleboog eerder naar buitkant.
Het doet pijn bij aanraken zoals een blauwe plek, bij beweging geen pijn. Het voelt als een soort zwelling binnenin niet echt een knobbel.
De zwelling of wat het ook is is zo'n 2.5 cm op 1.5 cm
Gast

paarse aders/ zwelling

Bericht door Gast »

als ik last heb van ontstekingen aders/pezen door de sle dan heb ik ook vaak een blauwe plek daar
heb wel eens tegelijkertijd pijn gehad aan beide polsen, en een zwelling, zag het groeien.
het kan dus wijzen op een ontsteking van de aders
toch misschien laten zien aan de huisarts?
Gast

paarse aders/ zwelling

Bericht door Gast »

ja blauwe plekken heb ik ook al gehad maar niet met zwelling. Alvast bedankt voor de reaktie brandy thx xxx
ninicol
Beginner

Bericht door ninicol »

Kan je mij soms vertellen wat die zwelling precies was, of weet je het niet?

Het zit zo, ik zit met hetzelfde probleem.. Alleen heb ik het aan de linkerarm, ook idem dito tussen pols en elleboog. Het ziet er een blauwe plek uit, doet ook evenveel zeer als een blauwe plek, alleen zit er een zwelling onder...

Ik ben wel ongerust nu, aangezien de dokters in mijn onderbeen een kraakbeentumor hebben vastgesteld. Kan dit er iets mee te maken hebben?
Plaats reactie