Is er iemand die dit onderzoek heeft gedaan. Ik overweeg het te laten doen in de hoop dat ik er wat aan heb tegen het uwv.
Ik wil laten vastleggen dat ik een inprenting en aandachtprobleem heb.
Ik heb ze een mail gestuurd en onderstaand antwoord gekregen.
Groetjessss
Beste,
Als bij ons een volledig onderzoek is gedaan en er significante problemen met geheugen en inprenting worden vastgesteld, kunnen wij hypotheses formuleren hoe deze zouden kunnen zijn ontstaan, danwel verklaard kunnen worden. Wij geven echter geen medische of psychiatrische diagnose af. Wij kunnen wel aangeven welke symptomen er aanwezig zijn en hoe en waar deze in de tijd zijn ontstaan en dat deze overeenkomen of juist niet overeenkomen met symptomen die we bij bepaalde beelden zien.
Ik hoop u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groet,
S M psycholoog NIP
Brainfact
///////////////////////////////
Hallo,
Ik zit te denken om een uitgebreid brc onderzoek te doen maar heb hier een vraag over. Wanneer uit het onderzoek blijkt dat je problemen heb met het geheugen en de inprenting geven jullie dan ook een (mogelijke) verklaring hiervoor af? Wat volgens jullie mogelijk de oorzaak is. Ik heb van mijn arts de diagnose cvs gekregen, zouden jullie dit dan ook als mogelijke oorzaak zien van de gevonden afwijkingen? Wordt dit dan gerapporteerd in het verslag?
Hoe en wat kan ik verwachten van het rapport?
Hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
huppelepup