Waar bestellen Penicilline? (voorgeschreven door DML)
Moderator: Moderators
Ben langere tijd niet actief geweest op het forum, maar ben inmiddels ook onder behandeling bij DML. Ben nu bezig alle voorgeschreven medicatie in huis te krijgen, zodat ik daadwerkelijk kan starten.
Maar blijkbaar heeft de apotheek (NL) moeite met bestellen van buitenlandse middelen (zeiden ze), of hebben ze er nog nooit van gehoord..
Ik krijg voorgeschreven Penicilline V enteric coated 500 mg, maar kan dit nergens vinden (apotheek zei dat dit uit de handel was ofzo). Weet iemand waar ik dit via internet kan kopen?
De rest van de medicatie die de apotheek niet kon leveren heb ik al op verschillende sites gevonden (hydroxocobalamine en Lacteol via aspirientje.be en Mutaflor via eu-versandapotheke.com)
Iemand een idee??
Maar blijkbaar heeft de apotheek (NL) moeite met bestellen van buitenlandse middelen (zeiden ze), of hebben ze er nog nooit van gehoord..
Ik krijg voorgeschreven Penicilline V enteric coated 500 mg, maar kan dit nergens vinden (apotheek zei dat dit uit de handel was ofzo). Weet iemand waar ik dit via internet kan kopen?
De rest van de medicatie die de apotheek niet kon leveren heb ik al op verschillende sites gevonden (hydroxocobalamine en Lacteol via aspirientje.be en Mutaflor via eu-versandapotheke.com)
Iemand een idee??
Hoi Merle,
Ik had ook moeite met bestellen van alle spullen van DML. Maar de medicijnen kun je het beste in Belgie halen (o.a. penicilline, mutaflor en de hydroxocobalamine). Ik haal het bij apotheek Antverpia in Merksem (contactinformatie vind je bij nuttige instellingen op deze site). Mijn ouders wonen tegen de grens van Belgie aan kunnen dit makkelijk voor mij ophalen. Ik denk niet dat je het online ergens kunt bestellen, aangezien het medicijnen zijn. Wellicht kun je de apotheek bellen om te vragen of ze het kunnen versturen.
Succes ermee.
Ik had ook moeite met bestellen van alle spullen van DML. Maar de medicijnen kun je het beste in Belgie halen (o.a. penicilline, mutaflor en de hydroxocobalamine). Ik haal het bij apotheek Antverpia in Merksem (contactinformatie vind je bij nuttige instellingen op deze site). Mijn ouders wonen tegen de grens van Belgie aan kunnen dit makkelijk voor mij ophalen. Ik denk niet dat je het online ergens kunt bestellen, aangezien het medicijnen zijn. Wellicht kun je de apotheek bellen om te vragen of ze het kunnen versturen.
Succes ermee.
Mocht het niet lukken bij de genoemde apotheek, dan kun je contact opnemen met Apotheker Pol de Saedeleer (info@apotheek-desaedeleer.be).
Volgens mij hebben ze daar de meeste medicatie die DML voorschrijft, en je kunt het ook laten verzenden.
Ze hebben in ieder geval de hydroxocobalamine en de Mutaflor, en waarschijnlijk ook de antibiotica die je nodig hebt.
Succes, ook met de behandeling!
Volgens mij hebben ze daar de meeste medicatie die DML voorschrijft, en je kunt het ook laten verzenden.
Ze hebben in ieder geval de hydroxocobalamine en de Mutaflor, en waarschijnlijk ook de antibiotica die je nodig hebt.
Succes, ook met de behandeling!
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Ik bestel altijd alles bij Apotheek Pol de Saedeleer in Belgie, zij kunnen alles leveren en zijn altijd aardig en behulpzaam. Hij werkt ook samen met DML voor bv. speciale bereidingen (bv. Artusenate) en de prijzen zijn goed.
Ik doe altijd alles per mail en dat gaat goed...
Apotheker Pol De Saedeleer
BVBA Pharmaceutica
Antwerpsestraat 149
2500 Lier
btw 0404.041.820
Tel:03/480.19.15
info@apotheek-desaedeleer.be
Veel succes met het starten van je behandelplan!
Ik doe altijd alles per mail en dat gaat goed...
Apotheker Pol De Saedeleer
BVBA Pharmaceutica
Antwerpsestraat 149
2500 Lier
btw 0404.041.820
Tel:03/480.19.15
info@apotheek-desaedeleer.be
Veel succes met het starten van je behandelplan!
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)