Mijn ervaring met GcMaf

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Mijn ervaring met GcMaf

Bericht door maritta »

Okay mensen ik wil jullie informeren dat mijn lichaam de GcMaf volledig heeft verstoten. Heb 38 injecties toegediend gekregen en heb net m'n 8 weken break beindigd. Het is nog niet zeker wat nu de oorzaak hiervan is maar dat weet ik over een week of 3.

Mijn NK cellen zijn wel al een tijdje weer terug naar normaal maar dat schijnt het werk te zijn van de Nexavir. Er was een moment dat Leaky Gut er ook weer goed uit zag maar dat is niet meer het geval. Mijn immuunsysteem is nog hyperactief. Dus ja wat moet ik er van zeggen. Back to square one I guess.

Wil jullie niet ontmoedigen maar laten we duidelijk en eerlijk zijn dat deze behandeling niet voor iedereen positief uitpakt.

Op naar een andere vorm van "damage control"
Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door maritta »

Waarom is dit bericht samengevoegd? Ik heb het hier niet over bijwerkingen. Ik wilde het duidelijk overbrengen naar de anderen dmv een apart bericht en nu is het samengevoegd.

@maritta: dat je lichaam geen GcMaf meer verdraagt leek me bijwerking (althans verstond ik dit onder afstoting maar mss bedoel je: geen effect?) maar goed. op je vraag terug gesplitst. adm.
Gebruikersavatar
ridder
Actief lid
Berichten: 247
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door ridder »

Wat ontzettend naar voor je :(
Wat bedoel je precies met verstoten? Aan de hand waarvan kon DML dat zien??
Wat heb je gemerkt tijdens het gebruik? Bijwerkingen?
En wat wordt het plan nu?

Veel strekte! Wat een domper zeg.
Gebruikersavatar
aimee
Actief lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 24 jun 2010, 12:31

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door aimee »

Maritta!! Ik was al benieuwd hoe het met je was, lang niks gehoord.. mr dit is geen leuk nieuws :( Ik ben net als ridder ook even benieuwd wat je bedoeld met verstoten? Ik vind het vervelend voor je zeg na zo'n lange eg.. ik kan overigens ook nog steeds geen positieve noot aan de Maf wijden, voel me er enorm slecht door zelfs na 8wkn stoppen. Ben heel benieuwd hoe jou verhaal verder gaat. Veel sterkte en liefs!
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door maritta »

Bedankt voor het terugsplitsen. Mss heb ik dan het verkeerde woord gebruikt. Ik bedoel "rejected". M'n lichaam heeft het eruit gegooid dus ja geen effect.

Ik had in het begin alleen milde bijwerkingen. We wachten op de uitslag vna de nagalase. Ampligen of antiretrovirale middelen mss? Maar ampligen heb ik al gehad. Ik kon geen duidelijkheid krijgen of dit nu permanente schade is aan m'n immuunsysteem of dat het virus nog z'n werk doet (ben negatief inmiddels) kan zijn dat het nog in mijn weefsel zit. In de tussentijd maar weer een beetje pleisters plakken dus.. als je begrijpt wat ik bedoel..symptoombestreiding dus..

Ja Aimee ik had niet zo'n zin meer in al die forums. Ik vond het wel eens lekker om wat afstand te nemen. Ik had gehoopt dat jij je beter zou gaan voelen in je 8 weken stop. Heb je al bloedonderzoeken laten doen om te zien hoe je er voor staat? Nou ja je voelt het dus!

Sterkte iedereen.
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door nabo »

Heel veel sterkte maritta.

Ik heb nu ook een 8 weken pauze, volgende week weer naar dml toe!
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door plassterk »

Tjeetje,

permanente schade van het immuumsysteem dat klinkt heel erg eng moet ik zeggen. Ik heb mij tussen week 7 en twaalf erg goed gevoeld, maar kreeg toen opeens weer een inzinking. Ik sla nu even een weekje over met gcmaff. Ik voel me er eigenlijk helemaal niet goed bij om een middel te spuiten waarvan de werking nooit officieel is aangetoond voor een virus dat waarschijnlijk niet bestaat. Ik spuit ook nexavir en volgens mij blijft ook bij mij streng dieeten erg belangrijk.

Nou je leest hier misschien vooral negatieve verhalen, want als ik me goed voel ben ik hier niet zoveel op dit forum. Als ik beter ben zal ik dit uiteraard wel laten weten.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door maritta »

DML heeft mij verzekerd dat het XMRV virus ZEKER bestaat.
Gebruikersavatar
ridder
Actief lid
Berichten: 247
Lid geworden op: 09 mar 2011, 23:20

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door ridder »

Ik voel me er eigenlijk helemaal niet goed bij om een middel te spuiten waarvan de werking nooit officieel is aangetoond voor een virus dat waarschijnlijk niet bestaat.
En virus dat niet bestaat? Laat je niet gek maken door de anti-ME/anti-XMRV lobby, hoor! Lees
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-775.html
en onderteken liefst ook nog
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-777.html
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door nabo »

plassterk schreef:Tjeetje,

permanente schade van het immuumsysteem dat klinkt heel erg eng moet ik zeggen. Ik heb mij tussen week 7 en twaalf erg goed gevoeld, maar kreeg toen opeens weer een inzinking. Ik sla nu even een weekje over met gcmaff. Ik voel me er eigenlijk helemaal niet goed bij om een middel te spuiten waarvan de werking nooit officieel is aangetoond voor een virus dat waarschijnlijk niet bestaat. Ik spuit ook nexavir en volgens mij blijft ook bij mij streng dieeten erg belangrijk.

Nou je leest hier misschien vooral negatieve verhalen, want als ik me goed voel ben ik hier niet zoveel op dit forum. Als ik beter ben zal ik dit uiteraard wel laten weten.
Jaa daar heb je gelijk in!
Mensen die zich beter voelen zijn veel minder op t forum. Heel begrijpelijk maar wel jammer want wij kunnen goed nieuws wel gebruiken.
Goed dat je ons op de hoogte houd!!
Gebruikersavatar
spring
Donateur
Donateur
Berichten: 619
Lid geworden op: 27 okt 2010, 16:44

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door spring »

Bedankt voor het terugsplitsen. Mss heb ik dan het verkeerde woord gebruikt. Ik bedoel "rejected". M'n lichaam heeft het eruit gegooid dus ja geen effect.
Hoi Maritta,

Ik begrijp het niet helemaal. Na 8 weken stoppen was je weer begonnen, maar je lichaam heeft het er uit gegooid? Maar hoe dan? Of wat voelde je waardoor je weet dat je lichaam het heeft verstoten?

Sterkte met alles,

Spring
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door maritta »

Ik heb testen gedaan nadat ik 1 maand gestopt was met GcMaf.

Resultaten:

H2S test = sterk positief

inflammatoir bloedbeeld = toegenomen.

Nagalase = te hoog.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door marlène »

@ maritta

Dat is vast een zware domper om te verwerken. Zoveel hoop, moeite en energie ... Als je ooit overweegt om LDN en/of neuraal therapie te proberen, je mag me steeds contacteren.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
aimee
Actief lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 24 jun 2010, 12:31

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door aimee »

@Maritta; Je laat me best schrikken.. Hier gaat het nl helemaal niet goed!! Merk je zelf iets van het toegenomen inflammatoir bb en de andere slechtere uitslagen? En wat zei Dml hier verder over? Bij mij wordt er nl ook gesproken over een inflammatoire reactie en weet nit zo goed wat ik hier nou van moet denken..
  • fs e sterkte voor jou..
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
Gebruikersavatar
aimee
Actief lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 24 jun 2010, 12:31

Mijn GcMaf behandeling

Bericht door aimee »

Ps; bloedonderzoeken volgen zsm, mocht ik weer in staat te zijn te reizen.. :(
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
Plaats reactie