Emotioneel wapenen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Emotioneel wapenen
Momenteel ben ik haast van alles (positief en negatief) emotioneel hoteldebotel en enorm van slag. Het helpt niet mee en meer tegen me. Iemand advies over hoe ik het meer langs me heen kan laten gaan? 

Emotioneel wapenen
Misschien als je kan accepteren dat het een chemisch proces is? Er waren zo van die momenten dat ik hysterisch kon gillen en elk vriendelijk woord werd op een snauw geserveerd. Dat waren toevallig ook telkens de momenten dat het fysiek echt slechter ging.
Ik was niet (on)gelukkiger dan nu, alleen zieker. Het heeft te maken met een ontregelde zuurstof, gifstoffen die ziektemakers afscheiden, cytokines, ...
Ik was niet (on)gelukkiger dan nu, alleen zieker. Het heeft te maken met een ontregelde zuurstof, gifstoffen die ziektemakers afscheiden, cytokines, ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Emotioneel wapenen
Hey lieve stargazer, ik wou dat ik je kon helpen maar ik kan je alleen vertellen dat je niet de enige bent die hier last van heeft.
Ik weet niet hoe het komt, zelf slik ik af en toe rhodiola extra forte en ruval extra forte van bloem. Dat is helemaal natuurlijk en helpt mij gelukkig wel een beetje.
Sterkte ermee!
Ik weet niet hoe het komt, zelf slik ik af en toe rhodiola extra forte en ruval extra forte van bloem. Dat is helemaal natuurlijk en helpt mij gelukkig wel een beetje.
Sterkte ermee!
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
-
- Gevorderd lid
Emotioneel wapenen
Wat is een chemisch proces?marlène schreef:Misschien als je kan accepteren dat het een chemisch proces is? Er waren zo van die momenten dat ik hysterisch kon gillen en elk vriendelijk woord werd op een snauw geserveerd. Dat waren toevallig ook telkens de momenten dat het fysiek echt slechter ging.

Emotioneel wapenen
Wij zijn chemische wezens (met een ziel) en elke verandering kan een invloed hebben op ons emotioneel welzijn.
Ik zou heel emotioneel worden als mijn relatie kapotgaat maar dat geldt evengoed als mijn darmen overhoop liggen. Het is aan jou om te zien wat het zou kunnen zijn en misschien helpt dat om het beter te aanvaarden.
Ik zou heel emotioneel worden als mijn relatie kapotgaat maar dat geldt evengoed als mijn darmen overhoop liggen. Het is aan jou om te zien wat het zou kunnen zijn en misschien helpt dat om het beter te aanvaarden.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com