Verpleegkundige nam zeker de tijd dus kon alle info goed bespreken en aanvullen. Neuroloog spreek je hooguit 10 min en schrijft de medicatie definitief voor.
Dit werd ook tegen mij gezegd. Ze gaf aan dat het misschien verstandig was om naar een Chinese geneeskundige te gaan. Toen ik hier later per mail meer info over vroeg. Gaf ze aan dat dit wel tijdens een afspraak zou worden besproken maar dat ik er niet heen hoefte te gaan maar dat ik daar natuurlijk vrij in stond. Terwijl tijdens het gesprek het van de verpleegkundige af was gekomen.spring schreef: Ze kon aan me zien dat ik geen melkproducten moest nemen en ik moest naar een 'spiritueel therapeut'?? (excuses voor mijn sceptisisme)
Het is dus iets wat vanuit de verpleegkundige zelf komt en niet vanuit het ziekenhuis anders zou ze het wel per mail definitief aangeven.
Ook kreeg ik te horen dat ik een intolerantie had. Dit kon ze aan mij zien. (vlekken/ roodheid in het gezicht??). Waarom dan geen test voor intolerantie???
Gaf nl. aan dat ik al getest was op melkallergie en dat had ik niet. Nee gaf ze aan ik had geen allergie maar een intolerantie en dat was dan toch weer anders.
Na wat Google ben ik er achter gekomen dat dit ook simpel getest kan worden waarom wordt dat dan niet gedaan. Melkproducten uit je voedingslijst weglaten is best een opgaaf.
Ga dit ook zeker volgende keer vragen.