Hey Spring,spring schreef:Ben sinds vorige week aan de Gc Maf. Na de eerste injectie niet echt bijwerkingen gemerkt, maar na mijn trip naar Brussel was ik zo moe dat ik dit niet helemaal kan zeggen.
Ik ben namelijk sinds de tweede injectie, afgelopen dinsdag, nogal benauwd. Ik woog gisteren ook ruim een kilo zwaarder. Waarschijnlijk een histamine-reactie. Na het eten van histamine ben ik vaker zwaarder en benauwd, maar na een dag of twee ben ik het gewicht en de benauwdheid kwijt.
Op de site van GcMAf.eu vond ik dat je antihistaminica kon gebruiken voor de hoofdpijn die GcMAf kan veroorzaken. Ik neem vaker antihistaminica bij histamine klachten en bij hooikoorts. Alleen word ik van alle tabletten slapeloos. Heb nu weer andere bij de huisarts gevraagd. FF afwachten maar.
Maar ik was benieuwd of er meerdere mensen benauwd worden na de Gc Maf en hier antihistaminica voor gebruiken.
Groetjes,
Spring
Onze dochter zit op een hele lage dosis maar heeft van de arts histaminepilletje mee gekregen voor als het nodig was.
Niet nodig gehad gelukkig.