Behandeling GcMAF

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

spring
Donateur
Donateur

Bericht door spring »

Goh, zal zo eens in de spiegel kijken hoe het met m'n haar is. Het is me even te veel om op te staan daar ik helemaal ingebouwd lig :P

Ik had al een hele tijd een soort eczeemplek op mijn buik en die is nagenoeg weggegaan vlgs mij al na de eerste injectie.

Wat mij momenteel enorm opvalt is hoe ontspannen ik ben. Ik kan me niet herinneren dat ik zo ontspannen geweest ben. Ik kom ook niet voor 12-en mijn bed uit omdat ik steeds weer in slaap val. Nou las ik dat vitamine D te maken heeft met stress en burnout en ik had een tekort, dus wellicht heb ik daar baat bij. Of die macrofagen eten alle spanning weg... Nouja, ik fantaseer maar wat.

Ik kan ook ineens van die ruziemakende tv-programma's kijken zonder dat mijn hartslag de pan uit rijst. Ik hoop maar dat dit zo blijft na de injecties! Nouja, niet voor die programma's hoor, maar dan kan ik gewoon wat meer stress hebben.

@Esther: Houdt de vooruitgang aan nu je even met de Gc Maf gestopt bent? Of ga je weer achteruit?
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

@Spring, de Gc MAF werkt nog wel een tijdje door in het lijfje dus de bijwerkingen verdwijnen geleidelijk. De vooruitgang is echt voelbaar. Ik heb net zowaar weer filosofie kunnen lezen! Mijn kinderen zagen al de boeken op de grond liggen en vroegen me of ik opnieuw zat te studeren... Zes boeken door elkaar lezen dat heb ik al lang niet meer gekund.

Medaille, ja leuk =D>
10 jaar antidepressiva, CGT en GET is volgens mij een onderscheiding in de orde van 'de achterlijke gladiolen'.

Liefs,
Esther
sabine
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sabine »

een vraagje gc maf moet je dit onderhuids of intraveneus spuiten
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door memsi »

als je zelf spuit onderhuids
madeni
Beginner

Bericht door madeni »

annemoontje schreef: Mag ik vragen: heeft iemand anders ook dat zijn/haar haar met de GcMaf beter lijkt te zijn geworden?
He annemoontje, klinkt herkenbaar, mijn haar word weer steeds voller/mooier.

Zal ook gelijk even een update geven: het gaat nog steeds goed. Elke keer stapjes vooruit en ben al in een heel andere wereld beland dan van voor de GcMaf. Ik doe nu dingen die ik normaal in een jaar nog niet eens bij elkaar gedaan kreeg!

Denk dat ik geluk heb gehad dat ik gelijk een lage dosis gekregen heb en dus weinig last van bijwerkingen..
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

Wat fijn Madeni! Ik hoop van harte dat het zo blijft en natuurlijk alleen maar beter wordt!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
error
Beginner

Bericht door error »

Gisteren op consultatie geweest en blijkbaar heb ik geen GcMaf nodig ook al ben ik positief getest op XMRV.
Op mijn vorig behandelingsplan stond dit wel op maar wegens tijdgebrek heb ik dit niet kunnen volgen.
Volgens DML is mijn immuunsysteem het gevecht tegen de allerhande infecties aan het winnen. Zijn woorden; je bent er aan het doorkomen. (voorzichtig) Goed nieuws dus.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Lea »

Inderdaad goed nieuws, error!
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Mooi nieuws! Bleek dat uit je bloeduitslagen? Of omdat je fysiek vooruit gaat?
Every day may not be good, but there's something good in every day.
sprankel
Gevorderd lid

Bericht door sprankel »

Dat klinkt goed error! :)
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
metoo
Gevorderd lid

Bericht door metoo »

Nou, ik ben dus nagtief getest (via alle wegen), maar sinds het consult van gister juist wel aan de Gc Maf...andersom kan het dus ook...soms kan ik het allemaal niet echt meer volgen hoor. Ik hoop dus maar dat dit wel wat verbetering gaat opleveren, wat na 8,5 mnd. Nexavir en de hele santekraam nog niet gebeurd is...
Mag ik vragen @ Error hoe lang je al met de behandeling bezig bent?
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
sprankel
Gevorderd lid

Bericht door sprankel »

@metoo: Ik hoop dat de Gc Maf zal helpen!
Misschien ligt het aan de bloedwaarden die je hebt of je wel of geen Gc Maf krijgt voorgeschreven.

Succes in ieder geval. Ik hoop dat je niet al te veel hinder zult ondervinden van de bijwerkingen.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
metoo
Gevorderd lid

Bericht door metoo »

Bloedwaarden zijn nog niet weer opnieuw geprikt, wel gister, maar die uitslagen zijn er dus voorlopig nog niet...was puur gebaseerd op het feit dat ik dus niet meer vooruit ga na aantal maanden behandeling.

Ik hoop ook op draagbare bijwerking, tot nu toe merk ik weinig, behalve veel spierpijn, en lichte hoofdpijn, wat ik hier wel meer lees, maar daar dank ik vooral de reis met het OV gisteren voor, chaos bij het BE spoor en veel extra moeten lopen...totaal zo'n 11 uur onderweg geweest...geen aanrader dus ;-)
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
error
Beginner

Bericht door error »

@stier ;DML zei iets over een shift van TH1 naar TH2. Mijn recuperatie is fel verbeterd, slapen is vrij goed, darmen zijn vrij goed. Alleen heb ik dus om de x aantal weken een bovenste luchtweg infectie en toen vermelde hij die TH1 TH2 shift.
Ga daar volgende keer wel eens meer uitleg over vragen.

@metoo ; Ben nu bijna 2 jaar in behandeling.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Hoi Error, fijn dat je ons positief nieuws kunt melden! Blijkbaar kan het herstel ook na langere tijd nog komen, super voor je. Ik heb ook een Th1/Th2 shift.
Zijn je luchtweginfecties van de laatste tijd, of had je die altijd al?

Doe het rustig aan he, nu kun je hopelijk een goede slag maken om vooruit te gaan. Succes!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Plaats reactie