Daarbij heb ik regelmatig last van me kaakt.. voelt alsof hetbij de scharnieren vandaan komt, kan me kaak gewoon niet dichthouden alsof de spieren te moe zijn heel raar gevoel en moeilijk uit te leggen, tandards lachte me er zelfs om uit, kon er alleen maar op antwoorden, ik schrijf me vandaag nog uit, en gedaan.
me eigen naam kwijt vanmorgen, ben daar goed van geschroken, hadden bezoek en iemand vroeg naar me voledige naam, eerst 3 letters kwamen eruit en daarna ging alles blank.. wist niemand ze naam meer en wist nog weinig van wie ik was.. heb me nog nooit zo diep geschaamt in me leven... om 21 te zijn en moeten vertelt worden wie ik ben, terwijl ik het weet maar komt er niet meer uit... erg eng.
Pijn in de ribben.. ik denk dat dit niet met cvs te maken heb maar met andere problemen die ik er nog boven op heb, hele dag door steken in me ribben, verplaats vaak en kan heel erg pijnlijk zijn
Hart slaap elke dag wel 3-4 keer over, dokter zei dat het stress was, lijkt me sterk ik ben tegenwoordig eigelijk heel ontspannen...
is dit iemand bekend allemaal of sla ik hier rare taal uit, maak me toch erg veel zorgen aangezien mijn situatie heel snel achteruit gaat ineens, sta gewoon op instorten. en tja voor je het vraagt, ik ben nog zo laat op omdat de pijn me wakker houd. toch nog even proberen. hoor graag of deze problemen bekend zijn.