blog "De Imperatief" tegen het ME/CVS wanbeleid
Moderator: Moderators
hallo,
dit vond ik via facebook :
Op 20 april 2011 startte Marc van Impe (medisch journalist, mede-oprichter van de ME/CVS Liga en ME/CVS-activist) met zijn blog "De Imperatief".
Hij schrijft over zijn ervaringen, zijn niet-aflatende inzet en strijd ten voordele van ME/CVS-patiënten.
Hij vecht voor een faire behandeling van ME/CVS-patiënten die dit ontzegd worden door de starre houding en regelrechte boycot vanwege bepaalde mutualiteiten, RIZIV, politiek etc.
Er is al jaren een oorlog aan de gang over de erkenning van ME/CVS als lichamelijke ziekte....
Kleine legers met een handvol soldaten,
vechten vanuit verschillende hoeken, schieten naar verschillende doelen...
zo wint men geen oorlog!
Marc van Impe pakt het anders aan...
blijf hem volgen, lees zijn blog!
http://deimperatief.skynetblogs.be/
dit vond ik via facebook :
Op 20 april 2011 startte Marc van Impe (medisch journalist, mede-oprichter van de ME/CVS Liga en ME/CVS-activist) met zijn blog "De Imperatief".
Hij schrijft over zijn ervaringen, zijn niet-aflatende inzet en strijd ten voordele van ME/CVS-patiënten.
Hij vecht voor een faire behandeling van ME/CVS-patiënten die dit ontzegd worden door de starre houding en regelrechte boycot vanwege bepaalde mutualiteiten, RIZIV, politiek etc.
Er is al jaren een oorlog aan de gang over de erkenning van ME/CVS als lichamelijke ziekte....
Kleine legers met een handvol soldaten,
vechten vanuit verschillende hoeken, schieten naar verschillende doelen...
zo wint men geen oorlog!
Marc van Impe pakt het anders aan...
blijf hem volgen, lees zijn blog!
http://deimperatief.skynetblogs.be/
een nieuw blogbericht van vandaag vond ik wel heel interessant, ivm het verouderde gezondheidsbeleid : weer een nieuw blogbericht van Marc van ... rose.html
-
- Gevorderd lid
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
-
- Gevorderd lid