Diagnose na ME/CVS-congres: multidisciplinaire richtlijn hard nodig
Op de website van Medicalfacts is het persbericht wat de ME-CVS Stichting na het congres van 12 mei heeft uitgegeven te lezen.
http://www.medicalfacts.nl/2011/05/13/d ... ard-nodig/
Bron: website ME-CVS-Stichting
Ook hebben we vandaag speciaal voor experts en behandelaars het congres 'ME/CVS anno 2011-Het onzichtbare zien' i.s.m. met SCEM georganiseerd. We vragen aandacht voor de huidige situatie van ME/CVS-patiënten in Nederland. Tot op heden is er geen richtlijn waardoor patiënten nog steeds niet de juiste behandeling krijgen. We hopen door de verschillende sprekers (ieder met hun eigen ideeën over de aandoening) alle facetten van de aandoening te belichten en tussen de sprekers en deelnemers een levendige discussie te krijgen, waarin de verschillende invalshoeken meegenomen worden. Verder zullen we de nieuwe vertaling van de brochure van Dr. Shepherd presenteren.
Diagnose na ME/CVS-congres: 12 mei
Moderator: Moderators
Diagnose na ME/CVS-congres: 12 mei
Was er niet onlangs iemand (wetenschapper/arts/whatever) die beweerde dat de multidisciplinaire aanpak niet van toepassing was op ME-ers? Kan het f niet uit mijn hersentjes persen... maar ik heb het ergens voorbij zien komen... Al kan ik me natuurlijk vergissen
Iemand enig idee?

Iemand enig idee?