Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Omdat je het zoooo lief vraagt.
Zal ik dan toch een poging doen ? Ik heb een leuke foto, was ik nog gezond, en alleen een voor kantje.
Of die foto goed van formaat is en/of je er wat mee kunt, weet ik niet. Ik ben echt een a-techneut.....
Het is een hele leuke foto Ontzettend lief dat je meedoet, maar ik vrees dat we echt ook een achterkant foto nodig hebben Dus ik denk dat ie niet gebruikt gaat worden, misschien als er verder niets meer binnenkomt, maar ik hoop en vermoed dat de laatste nog wel komt
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Hoeft niet meer, we zijn compleet Met zelfs nog de foto van een man erbij, jippie! (altijd goed trouwens als er nog meer binnenkomen die m toevallig nog hadden liggen en er nu weer aan denken: ik heb een paar mensen zwaar onder druk erop gezet, onder wie mijn moeder, die er erg graag af wil )
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Ik zie nu pas dit topic! Ik las dat de laatste foto was opgevuld, maar ik heb als reserve toch nog snel even iets opgestuurd wat ik nog op mijn pc had staan. Ik hoop dat jullie er nog iets aan hebben!
b0lino, super bedankt! Je hebt iemand nu heel erg blij gemaakt, en mij ook
HET IS GELUKT!!!!
Ik kan het niet geloven, ik heb van 11 uur tot nu aan één stuk doorgewerkt... Ik val bijna van mn stoel (eeh, zit ik wel op een stoel - ik zou het niet meer weten ).. Mn bed, waar is mn bed?? Morgen proberen PDF hier online te krijgen. Heel mooi geworden
Ja het is werkelijk een prachtige glossy geworden al zeggen we het zelf. hihi.
Morgen (of eigenijk vandaag, ik zie het is na 12 uur, hihi) dus de online inkijk versie hier via mecvs.net.
In de periode daarna volgt meer informatie over hoe je het blad kan bestellen zodat je het thuisgestuurd krijgt (daarvoor moeten we nog kleine dingetjes aanpassen en wat uitzoeken zodat het niet te duur wordt).