Hallo iedereen,
heb eens een vraagje,zoals
de meesten onder jullie heb
ik intussen al een hele tijd CVS/fybr,
dit na een klierkoortsinfectie.
Tot enkele weken geleden had ik enkel
"last" van klieren in mijn hals,en dan vooral
dat "trekken" tot achter mijn oren.Nu voelde
in toevallig vorige week een knobbeltje in mijn
lies,precies een erwt,en deze morgen zat er aan
de andere kant ook eentje.
Het is niet pijnlijk,heb
er eigenlijk geen last van,maar is dit niet raar,nu,na
al die tijd,dat die klieren daar ook beginnen "op te spelen",
of zou extreme vermoeidh
eid de reden kunnen zijn.
Wil niet weer naar de dokter
lopen,op den duur woon ik daar bijna,moesten er
dus nog mensen zijn die dit voorhebben,zou ik mij al geruster voelen.
Groetjes
matkim
knobbeltjes in lies
Moderator: Moderators
knobbeltjes in lies
Hallo Matkim,
Hoe erg ik je gevoel snap van, ik wil niet WEER naar een dokter, ik zou het toch even laten nakijken. Zie het even los van je ME/CVS (en het gevoel dat artsen denken, daar komt hij/zij weer). De klacht van een knobbeltje in de lies is echt iets om gewoon even te laten checken en zal iedere arts serieus nemen. Doen hoor.
Liefs Poppetje
Hoe erg ik je gevoel snap van, ik wil niet WEER naar een dokter, ik zou het toch even laten nakijken. Zie het even los van je ME/CVS (en het gevoel dat artsen denken, daar komt hij/zij weer). De klacht van een knobbeltje in de lies is echt iets om gewoon even te laten checken en zal iedere arts serieus nemen. Doen hoor.
Liefs Poppetje
knobbeltjes in lies
Hey Matkim,
Ditzelfde heb ik ook in de hals en lies.
Na een lange reis langs allerlei artsen kwam ik een jaar later uit bij een oncoloog in nijmegen.
Die voelde, en zei toen dat dit vaak voor komt bij jonge slanke personen en dat ik me geen zorgen hoef te maken (tenzij het groeit of ik er last van krijg uiteraard).
Maar ik zou inderdaad voor de zekerheid even naar de huisarts gaan.
Liefs.
Ditzelfde heb ik ook in de hals en lies.
Na een lange reis langs allerlei artsen kwam ik een jaar later uit bij een oncoloog in nijmegen.
Die voelde, en zei toen dat dit vaak voor komt bij jonge slanke personen en dat ik me geen zorgen hoef te maken (tenzij het groeit of ik er last van krijg uiteraard).
Maar ik zou inderdaad voor de zekerheid even naar de huisarts gaan.
Liefs.
- huppelepup
- Gevorderd lid
knobbeltjes in lies
Heb ik ook in mijn lies en heb dit ooit wel eens laten zien aan de huisarts, zolang het bewegen kon was er niets aan de hand werd mij toen gezegd.
- vlindertie
- VIP-donateur
Wat goed van je Matkim dat je toch bent gegaan. Je hebt jezelf serieus genomen en de dokter dus ook. Kan het een hormoonkwestie zijn? Weet even niet of je man of vrouw bent, sorry.
Liefs, Vlindertie
Liefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
- angelsandra
- Actief lid
Ik had dit een maand geleden. in een keer een hele grote knobbel in me lies. Ik schrok wel even want ik dacht: o got nu gaan we de ware reden vinden waarom ik al jaren zo ziek ben en steeds zieker wordt. (gelukkig) bleek het een lymfklier te zijn want na een week werd ie weer minder maar ik vind dat je met dit soort dingen nooit lang moet doorlopen. Als het met een paar dagen niet minder is gewoon weer naar huisarts gaan. Bij mij ging het dus gelukkig vanzelf over.