Stijve zere nek.

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Yep hier ook bekend. Gaat bij mij samen met het weer op en neer. Het is echt spierspanning ook met stress meer last. Nek/schouders/kaken. Ik ga vaak een paar keer naar de fysio zodat het gemasseerd wordt en dan ben ik er weer een tijdje vanaf. Soms hersteld het vanzelf maar soms ook niet vandaar de fysio.
Gebruikersavatar
robin123
Actief lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:12

Bericht door robin123 »

Benzo's zoals Xanax of Valium helpen ook, het zijn naast kalmeringsmiddelen ook spierverslappers. Alleen aan te raden als incidenteel paardenmiddel.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

krullie schreef:Hoi hoi

Ja dat lukt allemaal.
Het is meer als op mijn spieren in mijn nek in de knoop zitten ze knakken ook steeds en de pijn trekt naar mijn hoofd en als gevolg een kloppende hoofdpijn.

Mijn andere sympthomen: erg uitgeput hartkloppingen gewichtsverlies heel veel pijn in gehele lichaam niet op woorden kunnen komen vergeetachtig duizelingen en ik ben er vast een heleboel vergeten haha
Dat klinkt alsof je niet warm genoeg aangekleed bent. Waarschijnlijk ben je kouder dan je zelf dacht. Een ontregelde lichaamsthermostaat is geen uitzondering bij ME.
Plaats reactie