Bijwerkingen Fludrocortisone

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bijwerkingen Fludrocortisone

Bericht door Grigor »

Hallo,

Ik ben sinds 3 dagen bezig met de Fludro. Via PVM. Had het zelf een beetje voorgesteld vanwege mijn OI.
Hoe dan ook. De bijwerkingen zijn zoals altijd niet te harden.

Ik ben behalve nog erger uitgeput ook veel vager duizeliger etc. Eigenlijk vette PEM maar dan zonder de spierpijn. Heb maar 1/8 genomen van 0.1 maar ja . Ik reageer altijd super heftig op medicatie.

Mijn vraag is hoe andere mensen er op reageerden. Was het direct iets waar je positief op reageerde of was het zoals bij mij niet te harden en bleef het zo . Of zijn de bijwerkingen weggegaan en voelde je daarna beter.
Vanavond krijg ik nog zouttabletten er bij dus waarschijnlijk probeer ik morgen nog .
Maar het zal wel snel wat beter moeten gaan anders kap ik er toch denk ik mee.
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bijwerkingen Fludrocortisone

Bericht door poppetje »

Hoi Grigor, tip mochten hier niet heel veel mensen zijn die het hebben geprobeerd, ken je de POTS facebook groep, internationaal? https://www.facebook.com/groups/75183049224/
daar lees je veel ervaringen met verschillende medicatie bij POTS patienten. Ik stel daar ook zelf geregeld vragen (sorry beheerders , het is niet mijn bedoeling mensen naar andere sites te sturen hoor, maar ik leer er wel vaak veel van om van mensen met specifieke POTS klachten de ervaringen uit te wisselen, wellicht soms toch goede aanvulling). sterkte !
lieve groetjes
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ik heb me er voor aangemeld maar ja wie weet hier mensen ook . Is toch wel een middel wat gebruikt wordt bij ME....
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tison.html Hier een eerder onderwerp over fludrocortison. Misschien lees je daar wat meer ervaringen?
poppetje schreef:sorry beheerders , het is niet mijn bedoeling mensen naar andere sites te sturen hoor
geen probleem, je wilt toch gewoon mensen helpen!

en sterkte!
Hoop doet leven!
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Dank je. Ik ga het morgen even lezen.
Plaats reactie