Niet tegen zonlicht kunnen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Wat goed dat je de oplossing gevonden hebt!
Zeker nu de zon zoveel schijnt. Wel de moeite waard om het hier te delen; er zijn misschien wel meer mensen met deze bijwerking. Niet alles ligt altijd aan de ME.

Groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
bes12
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 mar 2015, 11:14

Bericht door bes12 »

soof schreef:en hoe gaat het nu met wifi etc?? (m'n grote angst, dat dat het volgende k*t-geintje is wat ME me gaat flikken..)
Daar heb ik wel veel last van. Ben dan ook elektrogevoelig geworden. Kon er tot anderhalf jaar geleden nog tegen, deed alles draadloos (bellen, internetten, etc.) maar van het een op het andere moment kon ik het letterlijk niet meer verdragen. Kreeg er direct klachten van en kon er niet meer omheen. Nu alleen bellen via bedrade telefoon, internetten via bedrade computer en uiteraard geen DECT telefoon (mobiele looptelefoon voor thuis) want die stralen ook voluit als je niet belt.

Vervelende is dat het zich verdiept en je er pas achter komt als de klachten zo hevig zijn dat je er niet meer omheen kunt. Straling is vaak (in mijn geval wel in elk geval) het laatste waar je aan denkt en vaak relateer je de klachten aan iets anders. Ook worden vaak je bestaande klachten heviger maar dan denk je dat het door je ziekte komt terwijl deze (hevigere) klachten door de straling komt.
Gebruikersavatar
bes12
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 mar 2015, 11:14

Bericht door bes12 »

Dank voor de positieve reacties trouwens. Ben er ook erg blij mee dat ik weer tegen de zon kan. Heerlijk zo met dit weer.
Plaats reactie