ME lotgenotengroepje Amsterdam: plek voor twee nieuwe mensen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
claire
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2008, 22:08
Locatie: amsterdam

ME lotgenotengroepje Amsterdam: plek voor twee nieuwe mensen

Bericht door claire »

Oproep van ME-lotgenotenclubje Amsterdam:

Er zijn twee plaatsen vrijgekomen voor onze bijeenkomsten op vrijdagmiddag -eens in de 6 weken, 13.30-15.30 uur. We zijn nu met z'n zevenen, maar lang niet iedereen kan elke keer. Elke bijeenkomst hebben we een thema, we wisselen ervaringen uit, proberen van elkaar te leren. Het zijn nuttige en gezellige bijeenkomsten, waarbij zeker ook de humor belangrijk is.

Aanmelden of meer info, alleen per mail (alias-adres): claire.kawoeper@kpnmail.nl
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

ME lotgenotengroepje Amsterdam: plek voor twee nieuwe mensen

Bericht door plassterk »

Leuk.

Is er nog wel eens een bijeenkomst in dat hotel naast Amsterdam CS. Ik heb daar ook ooit een oproepje voor zitten staan, maar verder nooit meer.

Groetjes
claire
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2008, 22:08
Locatie: amsterdam

ME lotgenotengroepje Amsterdam: plek voor twee nieuwe mensen

Bericht door claire »

ja dat is er geloof ik nog wel, in ibishotel 1x per maand. Dat staat trouwens helemaal los van ons clubje.
bye.
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Bijeenkomst in het Ibis-hotel is van de ME/cvsVereniging, maar staat voor iedereen open om te komen. Je bent ook niet verplicht om lid te worden als je vaker komt. Het ligt nu even op z'n gat omdat veel deelnemers te ziek zijn en op het laatste moment af moeten zeggen. Vorige keer was er niemand/liep iedereen elkaar mis.
Als er weer een bijeenkomst is zal ik het hier ff melden.

Hebben zich al mensen aangemeld Claire? Heb zelf helaas geen tijd nu - misschien later.
Groet, Willemijn
Plaats reactie