Zieker door zonnebank

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Zieker door zonnebank

Bericht door soof »

Sinds m'n ME/SEID/yuppieflu/CVS/etc kan ik niet tegen de zonnebank; word al na een paar minuten grieperiger, beetje duizelig en algeheel blegh. De echte zon is geen probleem. Wie heeft een idee waar dat mee te maken kan hebben (virussen die meer gaan broeien door de warmte is het niet want ben virusvrij weet ik heel zeker) of herkent dit?
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Zieker door zonnebank

Bericht door annac »

soof schreef:Sinds m'n ME/SEID/yuppieflu/CVS/etc kan ik niet tegen de zonnebank; word al na een paar minuten grieperiger, beetje duizelig en algeheel blegh. De echte zon is geen probleem. Wie heeft een idee waar dat mee te maken kan hebben (virussen die meer gaan broeien door de warmte is het niet want ben virusvrij weet ik heel zeker) of herkent dit?
Mijn zoon gaat regelmatig om er wat beter uit te zien......Geen last.


Alcohol en drugs geven wel last, helaas.
Gebruikersavatar
nicoda
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 aug 2013, 15:37

Bericht door nicoda »

Geen herkenning want ik doe niet aan zonnebanken. Maar zou het te maken kunnen hebben met de snelle omschakeling? Ik herken het bijvoorbeeld wel van wanneer ik het koud heb en een erg warme douche neem. Heel prettig voor de spieren maar soms werkt het averechts.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »