informatie patienten

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
melissavdh
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 okt 2012, 18:34

informatie patienten

Bericht door melissavdh »

Hallo,
Zeer waarschijnlijk stel ik mijn vraag niet op de juiste plek, alvast excuses hiervoor. Ik ben enkele jaren geleden aantal x op deze site geweest maar nu ik wat meer van de situatie af weet wil ik mij graag meer bezig houden op o.a dit forum.

mijn vraag: Is er informatie openbaar en die ook redelijk up to date is wat betreft ME/CVS. informatie zoals: Aantal personen die niet meer naar school kunnen/mogen? Hoeveel patienten er n.a.v ziekte deze diganose hebben gekregen of juist n.a.v een trauma of operatie? is er een plek of instantie die openbaarlijk deze gegevens deeld of waar ze in te zien zijn? Ik wil me namelijk graag in deze informatie verdiepen.

alvast harstikke bedankt en sterkte en kracht voor iedereen die het kan gebruiken!
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

informatie patienten

Bericht door mamoes »

Dag melissa,

Ik ben toch wel benieuwd vanuit welk oogpunt je deze vragen stelt :)

Ik denk niet dat er up to date informatie is over jou vragen, simpelweg omdat ME patienten van het kastje naar de muur gestuurd en weinig serieus genomen worden.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

informatie patienten

Bericht door asje »

Er zijn (vast) wel cijfers te vinden, maar er is niet één grote kennisbank, het is dus gewoon zoeken per vraag die je hebt.
Life smells...
Plaats reactie