Wikipedia ME/CVS Stichting

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Wikipedia ME/CVS Stichting

Bericht door asje »

Op wikipedia is een pagina van de ME/CVS-stichting (url aangevuld, mod.), die hier oa zegt 30% van de patiënten CGT en GET aan te raden. En dat ook 30% een immunologische oorzaak heeft. (En die andere 40%??)

Ook staat er onder 'De richtlijn', dat de Stichting vindt dat er uit méér psychische (!!) behandelingen moet kunnen worden gekozen, naast de Nijmeegse.

Werk aan de winkel voor degenen van de Stichting! Of vindt de Stichting dit echt?
Life smells...
Gebruikersavatar
kik
Actief lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 sep 2011, 10:18

Wikipedia ME/CVS Stichting

Bericht door kik »

-dat er uit méér psychische (!!) behandelingen moet kunnen worden gekozen, naast de Nijmeegse.-

Dit is wel een erg vreemde tekst. Al zou het me niet helemaal verbazen, ook nog met het fatigo project in herinnering http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic-p-67530.html
Ik weet niet waarom ze de tekst op Wikipedia niet wijzigen.Op de website staat toch wel iets anders bij visie en missie.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Wikipedia ME/CVS Stichting

Bericht door asje »

Ja, de Stichting is wel dubieus, maar dit gaat toch nog verder, zelfs voor de Stichting.

Ik weet niet wie die tekst geplaatst heeft, ik plaatste 'm hier zodat-ie mss veranderd wordt.
Life smells...
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Wikipedia ME/CVS Stichting

Bericht door luipaardje »

Kun je misschien beter bij de Stichting rechtstreeks vragen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Wikipedia ME/CVS Stichting

Bericht door asje »

Geen zin in.

Het is belangrijk voor ons allemaal. En er zijn er hier van de Stichting.
Life smells...
Plaats reactie