Europese enquete naar impact neurologische aandoening

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Europese enquete naar impact neurologische aandoening

Bericht door ariadne »

Op de homepage staan 2 oproepen om een enquete in te vullen naar de impact van een neurologische aandoening.
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... -1309.html

Zijn er al mensen die deze enquete hebben ingevuld?
Ik ben vast van plan het wel te doen, maar ben er helaas nog niet aan toe gekomen. Je hebt nog tot 9 januari de tijd.
Het is de bedoeling om met de antwoorden het Europese beleid te beinvloeden. Dus als nou veel mensen met ME de enquete invullen, doen ze er misschien wel iets mee.
Het zou goed zijn als ook mensen met ME uit andere Europese landen mee doen, maar hoe dat te bereiken weet ik niet.
Je mag de enquete ook door iemand anders in laten vullen, als je er zelf niet toe in staat bent.

Wie doet er mee?

Ariadne.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Europese enquete naar impact neurologische aandoening

Bericht door asje »

Het zou goed zijn als ook mensen met ME uit andere Europese landen mee doen, maar hoe dat te bereiken weet ik niet.
Het is een Europese enquete. Ik word bijkans gek van enquetes, helaas.
Life smells...
Gebruikersavatar
kiwietje
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: 03 sep 2012, 16:56

Europese enquete naar impact neurologische aandoening

Bericht door kiwietje »

Heb hem ingevuld! Je kunt op buitenlandse ME fora misschien ook even topics aanmaken met linkje naar de enquête?
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Europese enquete naar impact neurologische aandoening

Bericht door ariadne »

kiwietje schreef:Heb hem ingevuld! Je kunt op buitenlandse ME fora misschien ook even topics aanmaken met linkje naar de enquête?
Goed idee, maar daar heb ik momenteel geen energie/tijd voor.
Ik heb 'm inmiddels ook ingevuld. Een signaal dat "wij" er ook nog zijn en dat ME veel invloed heeft op je dagelijks leven.

Groetjes, Ariadne.
Plaats reactie