Advies graag bij keuze appartement om op zichzelf te wonen

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
aoife
Gevorderd lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 01 jun 2011, 19:02

Bericht door aoife »

Waar ik woon heb je gemiddeld 11 tot 12 jaar woonduur nodig om eventueel een kansje te maken op een leuke woning. En dan nog is het geluk hebben.
Zodra je een nieuwe woning betrekt staat de teller weer op nul en moet je weer woonduur opbouwen.
Heel frustrerend dus.
"Wetenschappers die hun wijsheid alleen uit boeken hebben moet men op de boekenplank zetten".

Wolfgang Eschker
Gebruikersavatar
stampertje
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 18 nov 2013, 19:15

Bericht door stampertje »

Mieperdepiep, ik zal eens kijken en met mijn mw over hebben aangezien zij er mee bezig is en ik haar niet tegen het hoofd wil stoten. Wat fijn dat jij er zoveel aan gehad hebt en nu nog steeds dus hebt. Super dat er ook nog mensen en stichtingen zijn die ons wel willen helpen. Vooral dat het contact via telefoon en email kan is erg fijn want zoals je zegt weggaan is erg moeilijk.

Brandy, wie worden er bij jullie in de regio ontslagen? Maatschappelijk werkers? Maar die zijn toch niet van stichting MEE dan? Sorry, snap het even niet.

Oaife, zo werkt het bij ons ook daarom moet ik ook goed nadenken waarvoor ik mijn inschrijftijd opgeef. Inderdaad heel frustrerend.
Plaats reactie