Onderzoek Online Steungroepen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
june18
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2014, 15:54

Onderzoek Online Steungroepen

Bericht door june18 »

Beste gebruikers van ME-Gids,

Ik ben pre-master student Orthopedagogiek aan de Universiteit Utrecht. Samen met drie medestudenten doe ik onderzoek naar de kwaliteiten van online steungroepen. Voor dit onderzoek zijn wij op zoek naar gebruikers van verschillende groepen, die onze vragenlijst in willen vullen.

De vragenlijst neemt maximaal 10 minuten tijd in beslag en is geheel anoniem. De gegevens worden enkel en alleen gebruikt voor ons onderzoek. Door middel van het onderzoek hopen wij een antwoord te vinden op de vraag welke aspecten van een online steungroep mensen helpt om zich open te stellen en verhalen te delen. Er worden vragen gesteld over het belang van onder andere anonimiteit en toegankelijkheid van online steungroepen.

De vragenlijst is in te vullen via de volgende link: http://www.smartsurvey.co.uk/s/107077FXIMK

Mochten er nog vragen zijn over ons onderzoek, dan hoor ik dit graag!

Alvast hartelijk dank!

Groet,

June
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Onderzoek Online Steungroepen

Bericht door lulu »

Ik loop bij vraag 4 al mank, dus ga ik niet verder invullen. De belangrijkste reden staat er niet bij: dat op dit forum meer kennis en expertise bestaat, en dat de meeste adviezen van dit forum komen. Dat het bij de "professionele" hulpverlening vreselijk aan kennis ontbreekt.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Onderzoek Online Steungroepen

Bericht door asje »

Hoi june,