Het noorden.. immuunsysteem

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
vickyyyy
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2014, 23:51

Het noorden.. immuunsysteem

Bericht door vickyyyy »

Hallo,

Ik ben opzoek naar een arts waar jullie misschien ervaring mee hebben of iets van weet dat hij/zij zich bezig houdt met ME/CVS. Ik ben vaak ziek en gebruik dus ook vaak medicijnen. Ik zou graag in contact willen komen met iemand die verstand van het immuunsysteem heeft zodat ik minder vaak ziek ben. Iemand suggesties?

Met vriendelijke groet,

Vicky
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Hoi Vicky,

Welkom hier.

Ik heb een tijd geleden met deze arts gemaild, ik woon zelf niet in het noorden en weet ook niets van deze arts, dus ik kan je geen advies geven, de keus is aan jou.


Ik kwam bij deze arts terecht omdat ik aan het googlen was op LDN.
Ik gebruik dit medicijn en heb er veel baat bij. Ik was een paar maand geleden weer slecht ( bezinking was weer eens verhoogd ) en wou de LDN verhogen ( ik zit al op de max ) vandaar dat ik aan het googlen was en op deze site terecht kwam.

http://www.janknegt-arts.nl/

Ik heb onlangs de mails weggegooid, laat ik toch nog zijn naam weten. :roll: :wink: En ik was toen zelfs bereid om naar het noorden heen te gaan gezien deze man wel weet waar hij mee bezig is. Totdat ik me weer beter voel en dan niet zomaar weer even het land afreis.

Misschien dat @Annac nog wat voor je weet ? ze is hier wel eens actief haar zoon heeft ME.
Dear Karma, I have a list of people you missed
vickyyyy
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2014, 23:51

Bericht door vickyyyy »

Hallo Melanie,

Dank je wel voor de site en je reactie.

Ik zal kijken en mailen.

Het is echt een zoektocht.. LDN zegt me niks... ik ga met B12 injecties beginnen.. en ben aan het zoeken wat de 2de stap is. Heb jezelf ook van alles geprobeerd?

Tips en suggesties zijn nog steeds welkom mensen.
Gebruikersavatar
vivijan
Gevorderd lid
Berichten: 522
Lid geworden op: 11 nov 2009, 19:18

Bericht door vivijan »

Hartelijk welkom.
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Hoi Vicky,

Ja alles al geprobeerd ben nu 12 jaar ziek na een griepdienooitmeeroverging en er is toen ook een virusinfectie vastgesteld door bloedafname. Toxoplasmoe en/of cytomegalie. Ik ben er nooit meer van hersteld. Paar jaar geleden zijn er nog parasieten in mijn darmen gevonden maar die zijn weg, tenminste dat mag ik hopen!!!

Ik ben zieker geworden van CGT, praattherapie en meer gaan bewegen, daarna was ik 3 jaar tot niets meer in staat.

En toen mijn eigen weg gekozen en op dieet etc etc etc ....

Ik heb wel b12 suppl geslikt maar nooit via een injectie gehad.
Ik heb wel een b12 tekort gehad en ook vit D tekort. En zeker ook de klachten die erbij horen bij een tekort.
Zijn goede suppl van in de omloop.

Het is een zoektocht en ik wens je s6.
Iedereen heeft zo zijn eigen zoektocht en baat of niet bij zijn/haar behandeling.

En iedereen hier heeft al van alles en nog wat geprobeerd.

Tips geven is vrij lastig omdat iedereen anders reageert op supll en medicijnen.

Ik ben echt een voorstander van LDN omdat dat mij echt weer een "leven" heeft gegeven. Ik ben van bankgebonden naar "functioneren" gegaan.
Hier nog een database over LDN
http://www.ldndatabase.com/
Dear Karma, I have a list of people you missed
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Nog een tip: In het Erasmus MC werkt Dr H E Drexhage, ook betrokken bij ME-onderzoek. Ik weet niet meer of je hem kunt consulteren, maar anders weet hij wellicht iemand. Ik dacht dat er sowieso in R'dam een immunoloog zat die ME-vriendelijk was, weet de naam zo even niet.
Life smells...
vickyyyy
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2014, 23:51

Bericht door vickyyyy »

Wat een weg.. en ben blij dat je een middel hebt gevonden wat je functioneren heeft verbeterd. Ik snap dat het voor elk mens anders is, alleen zijn er mensen nisschien met de ervaring die ook vaak ziek zijn. Als mijn immuunsysteem iets verbetert zou het al een stuk dragelijker zijn. Ik zal de link even bekijken. Heb de arts zonet een mail gestuurd waar je ook contact mee hebt gehad.

Oke, bedankt voor de tip. Ik zal morgen even googlen.

Suggesties zijn welkom.

Bedankt vivijan.
Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

Bericht door jasmine »

In ellecom www.cvhg.nl
Plaats reactie