Het noorden.. immuunsysteem

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
vickyyyy
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2014, 23:51

Het noorden.. immuunsysteem

Bericht door vickyyyy »

Hallo,

Ik ben opzoek naar een arts waar jullie misschien ervaring mee hebben of iets van weet dat hij/zij zich bezig houdt met ME/CVS. Ik ben vaak ziek en gebruik dus ook vaak medicijnen. Ik zou graag in contact willen komen met iemand die verstand van het immuunsysteem heeft zodat ik minder vaak ziek ben. Iemand suggesties?

Met vriendelijke groet,

Vicky
Melanie
Donateur
Donateur
Berichten: 7073
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:35

Bericht door Melanie »

Hoi Vicky,

Welkom hier.

Ik heb een tijd geleden met deze arts gemaild, ik woon zelf niet in het noorden en weet ook niets van deze arts, dus ik kan je geen advies geven, de keus is aan jou.


Ik kwam bij deze arts terecht omdat ik aan het googlen was op LDN.
Ik gebruik dit medicijn en heb er veel baat bij. Ik was een paar maand geleden weer slecht ( bezinking was weer eens verhoogd ) en wou de LDN verhogen ( ik zit al op de max ) vandaar dat ik aan het googlen was en op deze site terecht kwam.

http://www.janknegt-arts.nl/

Ik heb onlangs de mails weggegooid, laat ik toch nog zijn naam weten. :roll: :wink: En ik was toen zelfs bereid om naar het noorden heen te gaan gezien deze man wel weet waar hij mee bezig is. Totdat ik me weer beter voel en dan niet zomaar weer even het land afreis.

Misschien dat @Annac nog wat voor je weet ? ze is hier wel eens actief haar zoon heeft ME.
Dear Karma, I have a list of people you missed
vickyyyy
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2014, 23:51

Bericht door vickyyyy »

Hallo Melanie,

Dank je wel voor de site en je reactie.

Ik zal kijken en mailen.