Gezocht arts in zuidlimburg die cvs/me erkend

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dldc
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mar 2014, 13:34

Gezocht arts in zuidlimburg die cvs/me erkend

Bericht door dldc »

Hallo,

zoals de titel eigenlijk al zegt ben ik opzoek naar een arts die cvs/me erkend.
Zelf word ik al jaren van het kastje naar de muur gestuurd verder dan de huisarts en internist ow en de nodige psychologen die me allemaal niet kunnen helpen omdat ze niks psychische kun en vinden, ben ik niet gekomen.

De huisartsen bij ons in de praktijk erkennen het niet. De huisarts lijken het meer als zeuren te zien en als een psychologische oorzaak. En ja tuurlijk heb ik een kort lontje maar ja niet gek als niemand je gelooft en je je wel echt zo voelt.

Alvast bedankt, dldc
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Gezocht arts in zuidlimburg die cvs/me erkend

Bericht door luipaardje »

Misschien dat dr van Montfort is Maastricht iets voor je kan betekenen.
Zijn aanpak is hier op het forum af en toe besproken.
Gebruikersavatar
lindie
Beginner
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 dec 2014, 12:57

Gezocht arts in zuidlimburg die cvs/me erkend

Bericht door lindie »

Nou bij van Montfort heb ik niet zo'n goede ervaringen,de man praat graag over zichzelf en rekent astronomische bedragen voor een consult,en stelde in mijn geval een totaal verkeerde diagnose.
nee.dat was een korte maar vervelende en een dure ervaring !!!
it"s better to burn out then to fade away....except I am out of fuel ....damn
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Gezocht arts in zuidlimburg die cvs/me erkend

Bericht door asje »

Welke diagnose en op welke grond?
Life smells...
Gebruikersavatar
lindie
Beginner
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 dec 2014, 12:57

Bericht door lindie »

om een lang verhaal kort te houden,ik kwam dus met al mijn klachten bij hem terecht ( na een tip van een kennis ),heb hem duidelijk alles uitgelegd en gevraagd of dit klachtenpatroon niet bij ME/CVS hoort.
volgens hem niet...enfin een heleboel tests gedaan met als resultaat : uw DHEA waarde is veeeeeeeel te laag...5 pmol ipv 1200 volgens hem.
na diverse maanden dit hormoon geslikt te hebben zonder resultaat ben ik er mee gestopt ( had er meer last van dan wat anders ).

veel later bij een serie testen in het vermoeidheidscentrum Lelystad is ook getest op DHEA en dit bleek prima te zijn !!

ik kreeg ook een keer een acceptgiro thuis van een consult dat ik niet had gehad a 96 euro,na veel bellen en corresponderen uiteindelijk niet betaald.

nu is het toch een beetje een lang verhaal geworden....maar duidelijk hoop ik ?.
it"s better to burn out then to fade away....except I am out of fuel ....damn
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Hm, vreemd allemaal ja en duidelijk hoor:-)
Life smells...
Plaats reactie