Protocol en afstreeplijstje

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
elssp
Actief lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 nov 2007, 14:03

Protocol en afstreeplijstje

Bericht door elssp »

Hallo

Ik heb voor mezelf een excel-blad gemaakt waar op staat hoeveel druppels Samento - banderol en cumanda ik moet nemen (protocol via Prof DML).
Er is ook plaats om een datum in te vullen en lege kolommen voor als je herxt en terug naar minder druppels moet.

Wie wil er zo een afstreeplijstje? Ik kan excel en/of PDF doorsturen.
Ik kan het ook aanpassen naar jullie persoonlijk protocol.

EERST wil ik wel dat iemand mijn excel-blad na kijkt om te zien of alles klopt.
Wie wil dat doen? Graag PM.




Vandaag begonnen met het protocol...
Els
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Hallo Elssp,

Ik ben dol op handige excel-bestanden, maar zit niet bij DML, noch volg ik genoemd protocol.

Succes ermee en hopelijk heeft iemand anders hier wel wat aan,
Willemijn
Gebruikersavatar
cvske
Beginner
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 nov 2009, 10:40
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door cvske »

Hallo Els,
ik zou graag je lijstje in excel formaat hebben, want ik ga binnenkort ook starten. Ik neem nog wel eerst een weekje AB en moet de producten ook nog bestellen, dus zal iets later dan jou starten. Ik heb naast Samento , banderol en cumanda ook burbur. Dus ik kan dan jou excel bekijken.
Veel succes ermee. Marianne.
Gebruikersavatar
merle
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 18 okt 2010, 19:05

Bericht door merle »

Oh, wat handig, dat lijkt mij ook wel wat :) Ik sta op het punt om ook te starten met dit protocol, heb net alle middelen binnen.
elssp
Actief lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 nov 2007, 14:03

Bericht door elssp »

Het blad is ondertussen nagekeken, waarvoor dank, en klaar om te versturen. Dit kan niet in bijlage via een PB want te groot enz.

Als je een exemplaar wil, stuur je best een PB met je mailadres, en of je een excel bestand wil in XLSX of eentje voor een oudere excel versie XLS of liever een PDF.

Voor andere protocols, kan ik het blad op vraag aanpassen. Zo blijven mijn hersenen aan het werk, dat is ook belangrijk...

Groetjes
Els
Plaats reactie