Kan iemand mij mijn resultaten uitleggen?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Kan iemand mij mijn resultaten uitleggen?

Bericht door Grigor »

Heb uitslag gehad maar zou toch hier even willen weten wat het betekent zodat ik beter ben voorbereid op mijn gesprek met mijn huisarts.

Staat toch een paar pieken en dalen in. Ben benieuwd.
Bijlagen
_20140109_152956.JPG
_20140109_152956.JPG (101.49 KiB) 763 keer bekeken
_20140109_152956.JPG
_20140109_152956.JPG (101.49 KiB) 789 keer bekeken
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik kan het niet lezen ook al plus ik het op.......
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Vit C staat te laag wat kan wijzen op hoger verbruik door de bijnieren of te weinig inname via voedsel. Vit C is tevens essentieel voor aanmaak van collageen.

Tevens erg veel antistoffen tegen schimmel maar blijkbaar gaat dat beter nu. IgG wijst op antistoffen in verleden. IgM op antistoffen die je nu aanmaakt.

Niveau van fosfaat geeft een indicatie van de werking van de bijschildklier.

De biologische amines kunnen aangeven dat je bijnieruitputting hebt.
De cortisolcurve eronder bevestigt dit beeld.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ja maar bijnieruitputting alleen in de ochtend was het laag. Normaal is dat dan de hele dag wel een beetje zo?

En dus ja Candida moet toch nog wat beter na gekeken worden ondanks dat het in het verleden is.

Had nog niet van de bijschildklier gehoord. Slik nu wel sinds kort MSM. Dat zal wel goed zijn hier voor.

Wel raar dat mijn arts niks gezegd heeft over de Candida en de zwavel wat toch wel errug laag is.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Dat laat ik over aan je arts ;)
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Nou volgens mij vertel jij me meer dan mijn arts. Die uitslag is van freaking juni. Pfff
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Vandaag telefonische afspraak met mijn arts. Niks van haar gehoord. Lekker .
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

He bah, naar is dat want je zit er op te wachten. En dan is het ook nog eens vrijdag dus het weekend moet je ook nog geduld hebben. Vervelend!!!

Ik weet niet wat je uitslagen precies betekenen, hoop voor je dat je arts wat duidelijkheid kan geven en weet wat er mee gedaan moet worden.
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Dank je. Heb ook een appeltje met haar te schillen dat ze bepaalde resultaten niet aan me verteld had. Maar goed ik had misschien ook weer beter moeten vragen.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

moet je bij een telefonsiche afspraak niet zelf bellen?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

nee, dan belt de arts, vaak op een onbekend tijdstip....
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Nee de mijn belt vaak om 17.00 ....

Ze is dan vaak gehaast . Niet ideaal . Maar goed tof dat ze het überhaupt doet .
Gast

Bericht door Gast »

hier hetzelfde hoor, een hele dag gewacht op een tel. van arts voor mijn zoon, om 17.30 pas bericht..terwijl hj tussen 9.00-12.00 uur zou bellen..verder is het een hele fijne dokter dus ..
zelf met klachten naar de huisarts geweest, houd ineens veel vocht vast, extravermoeid kortademig,bloed prikken, 2 dagen later bellen voor de uitslag, was ze er niet, een andere dokter heeft uitslag met mij besproken, ik wil toch naar de cardioloog, maar dat was iets wat ik beter met mijn eigen huisarts kan overleggen, vond ie, zou de volgende dag teruggebeld worden...fysio afspraak verzet, maar er belt dus niemand...was het niet doorgegeven!! zelf maar afspraak gemaakt met cardioloog......zucht...dan neem ik het heft zelf maar in handen hè...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ja ik vind dat soms wel vermoeiend dat alles zelf moet worden voorgesteld of uitgezicht worden. Bedoel ik heb er niet voor gestudeerd.
Plaats reactie