Hulp in Friesland

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vanilla
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 apr 2007, 21:16
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Hulp in Friesland

Bericht door Vanilla »

Hallo beste mensen,

Ik loop al bijna 20 jaar te klungelen met mijn gezondheid. Volgens de een heb ik wel CVS en Fybro, volgens de ander weer niet. Wordt er niet wijzer van.

Van de week een gesprekje met een fysio/ergonoom. Hij was verbaasd dat ik nog nooit een behandeling had gehad. Hij adviseerde mij een multidisiplinair programma.
Ik moest maar eens op de webiste van het Radboud ziekenhuis kijken.
Allemaal leuk en aardig, maar daar kom ik - volgens de gegevens die ik daar lees - niet voor in aanmerking omdat ik in Friesland woon.


Weet iemand hier toevallig of er ook zo'n programma of soort gelijke behandeling bestaat in Friesland?

Ben heel benieuwt en zie uit naar jullie reacties.
Groetjes Vanilla
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Hulp in Friesland

Bericht door Marjolijn »

Beste Vanilla,

ik verplaats je bericht even naar een ander sub-forum, namelijk "behandelingen en medicijnen", daar past die denk ik beter en heb je dus ook kans op meer reacties.

Groetjes,
Marjolijn
Gijs
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 16 nov 2006, 20:21
Locatie: België

Bericht door Gijs »

In Leeuwarden is een fysiotherapeut bezig met cvs-patiënten, misschien kan hij je wat verder op weg helpen ?
klik op

http://arbeidsfysiothe.8.forumer.com/vi ... bb92924047

Het forum ligt er stil bij maar via de memberlist daar bovenaan kan je hem mailen?
Succes.
Gebruikersavatar
Vanilla
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 apr 2007, 21:16
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Vanilla »

Inmiddels uitslag vanuit het ziekenhuis.
Zowel internist als neuroloog trekken de conclusie: cvs

Binnenkort heb ik een gesprek met een revalidatie arts hier in het ziekenhuis. Ben heel benieuwt :wink:
Plaats reactie