You Know Youre a ME/CFS Patient When...

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik zal eens in mijn glazen bol kijken, vgm.
Life smells...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Annac, er is toch geen 'kaf' onder zieken ... Of geloof je werkelijk dat er veel medische aanstellers bestaan? Ik niet hoor, allemaal onzin van de orenmaffia, als je er in gelooft werkt het verdeel en heers goed, jammer. Je hebt wel hypochonders, dat zijn niet eens aanstellers, en daar houdt het volgens mij ook mee op.

En oh ja, dat de naam ME gewoon klopt wordt ook hier weer bevestigd. Ramsey zag het aan de symptomen en tekenen van die ontstekingen zijn ook al lang eerder gezien.
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

dit zal wel de hoeheetdatgeval in het dingeshok gooien zijn maar ik geloof niet zo in een ontsteking, althans geen serieuze, en wel hierom

* Lipkin heeft toch echt grondig mensen hun ruggemergvocht onderzocht en daar kwam niks uit
* iemand op de chat, [urlistekentjeerevenzelfbijbedenkenstomtoetsenbordhttp://chatwing.com/mecvsvereniging.wvp]waar er overigens morgen weer eentje van is[/url] zei iets heel snuggers vond ik nl hoe kunnen mensen dan 30plus jaar ziek zijn
* ik ben met en zonder beestjes exact even ziek
* de Sophia Mirza´s die er wel zijn zijn volgens mij op 2 handen te tellen

virussen-bacterien absoluut, actìeve, neuh
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

STOP de mishandeling van ME patiënten!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Lipkin is nog steeds bezig èn hij heeft nog niet naar intra-cellulaire ontsteking gezocht. Hij heeft wel de immuunreacties gezien die bij ontsteking voorkomen.

En soof, je weet helemaal niet welke beestjes of toxinen ervan je wel of niet hebt ... Knuppels enzo, nee hoor, zeg maar wat je denkt, geen probleem!
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

☺k zij hebben gelijk

heb er wel een ideetje over maar daar kan ik het beter met hen over hebben maar die lezen blijkbaar al een week hun mail niet tsssk

bij aanwezigheid van beestjes zou ik bijvoorbeeld nog op Crotalus moeten reageren, ik kan dat spul per bierglas leegdrinken momenteel
Laatst gewijzigd door soof op 09 apr 2014, 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Zij, wie die hun mail niet lezen?

Met Syfilis kun je ook 30+ jaar ziek zijn, levenslang.
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

nougewoonjapan

ga me morgen op syfilis storten maar nu eerst danni lewinski kijken

overigens wordt door de WHO ook alleen benign ME genoemd, een kwaadaardige vorm is nog altijd niet erkend
Laatst gewijzigd door soof op 09 apr 2014, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Sofia was ernstig ziek door de ME en is er aan overleden. Bij haar vonden ze aanwijzingen voor ontstekingen in het brein. De diffuse ontstekingen bij de meeste ME-ers, die over het algemeen minder ziek zijn dan Sofia, zijn blijkbaar moeilijker waar te nemen, ook postuum. Men weet nog niet goed hoe er gekeken moet worden.
Maar met bepaalde beeldvormende technieken is er nu dus wel degelijk wat aan te tonen.

De term encefalomyelitis, gebaseerd op de klinische waarnemingen, zou dus toch correct kunnen zijn. Het komt ook wel het meest overeen met wat ik ervaar. Weet natuurlijk niet hoe dit bij anderen is.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Heb je Japan gemaild??

Bedoel je dat benign in de WHO-classificatie staat? Het staat iig onder neuro-ziekten.

Er zijn ook bij een paar autopsies virussporen in de hersenen gevonden. Ik ben ook hersendonor voor ME, ben benieuwd :?
Life smells...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Met kaf bedoel ik diegenen (70%) van wie Nijmegen beweert dat die genezen door CGT.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

als ze bij 1 van die artikelen een mailadres zetten dan vraag je er zelf een beetje om hoor, vink

heb wat sites + onfrisse plaatjes afgestruind maar voor zover ik het begrijp kom je de latente fase msschn nog wel heelhuids door maar veroorzaakt onbehandelde syfillus allerlei dingen die te maken hebben met celdood zoals dementie en beroertes en uiteindelijk ga je meestal gewoon dood (al dan niet aan de syf zelf maar zoals bij aids aan een longontsteking ofzo), zoals Freud (die eerst gek werd), waar wij nu nog steeds allemaal de dupe van zijn met onze kwaal die gewoon een hysterische aanval van overgevoelige vrouwkes is

waar kan ik mijn brein opgeven??

virussporen, natuurlijk, maar hadden die de hersenen beschádigd


G93.3 Postviral fatigue syndrome

Benign myalgic encephalomyelitis
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Soof,

Je kunt van Syfilis ook een hersenbeschadiging oplopen, genaamd Neurosyfilis; wat zijn de verschillen met Neuroborreliose eigenlijk?

Van patienten die invalide raken door Syfilis word geloof ik niet / nooit gezegd dat dat komt door een "gecomprimeerd" immuunsysteem; correct me if I am wrong.
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

@vgzhm,
verlorengezondheidman schreef:Je kunt van Syfilis ook een hersenbeschadiging oplopen, genaamd Neurosyfilis; wat zijn de verschillen met Neuroborreliose eigenlijk?

Van patienten die invalide raken door Syfilis word geloof ik niet / nooit gezegd dat dat komt door een "gecomprimeerd" immuunsysteem; correct me if I am wrong.
Bron: http://www.huidarts.info/documents/?v=2&id=184[quote]
...Verschillende organen kunnen dan ernstig beschadigd raken, waaronder hersenen, ruggenmerg, hart en aorta (de lichaamsslagader) en de botten. Allerlei klachten kunnen hierbij ontstaan, zoals verlammingsverschijnselen, doofheid, oorsuizing, insulten, psychiatrische afwijkingen, pijnklachten, hartritmestoornissen, vaatafwijkingen en botontstekingen.
Welke klachten er ontstaan is afhankelijk van de organen die zijn aangetast, maar syfilis van de hersenen komt het meest voor. Bij mensen met hiv kunnen hersenafwijkingen ook eerder na de besmetting ontstaan...[/quote]
Bron: http://www.lymebehandeling.nl/2014/02/1 ... draagbaar/
...Er wordt vaak een vergelijk getrokken met de Treponema Pallidium (syfilis bacterie, dit is zogenaamde SOA een sexueel overdraagbare aandoening.) De Treponema Pallidium komt uit het genus spirochetae, dit is dezelfde familie als de Borrelia bacterie. Ook vertonen zij directe gelijkenissen qua klachten en hebben in stadium 3 beide de voorkeur om het zenuwstelsel aan te tasten. Ook de Treponema gebruikt bloed en lymfe als transport middel om zo in het lichaam infecties te kunnen veroorzaken...
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Jezus annac, en jij weet niet dat die 70% totale onzin/fraude is?? Dat de 30% die overbleef ook niets voorstelde (niemand was genezen) en dat dit door meerderen verder onderzocht is en er dan gemiddeld 3% resultaat uitkwam? Van significante verbetering, geen genezing? En dat je met ME tijdelijk beter kan lijken te zijn?

Dit is echt heel slecht, dat je die frauduleuze 70% van Nijmegen overneemt, onbegrijpelijk ook. En een beetje solidariteit met degenen die daarvoor misbruikt zijn zou ook geen kwaad kunnen.
Laatst gewijzigd door asje op 10 apr 2014, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Life smells...
Plaats reactie