UMC Groningen zoekt ''cvs'' patienten.

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

annac schreef:
marlène schreef:De radicale moslim komt in de pers. De radicale ME-er wordt doodgezwegen.
Goeie, Marlene.
Gelukkig is er wel genoeg geld voor allerlei financiele hulp aan het buitenland, maar
een fatsoenlijke sensitieve Lymetest voor lichamelijk doodzieke Nldse. patienten is om wat voor reden dan ook niet mogelijk....
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Tja, de eeuwige ver van mijn bed show.......

Maar vergeet dus een bepaalde groep van de alleronderste en allerbovenste laag graaiers niet, hè?

Enfin, de bom barst nog steeds (vanzelf) of loopt langzaam leeg.

De zgn bankencrisis daar staat de pers mee vol.

Die andere hypocrisie haalt wat zeldzamer de media. Te politiek incorrect.

=="Het is zo hypocriet: doen alsof je een vrome moslim bent, elke dag naar de moskee gaan, maar ondertussen frauderen. Als iemand arbeidsongeschikt wordt verklaard, wordt dat zelfs gevierd", vertelde Hassan in een interview.==


http://m.trouw.nl/tr/m/nl/4496/Buitenla ... temId=4324

Ach, paar miljardjes verschil misschien.

En wij kunnen het niet laten jongens en meisjes andere jongens en meisjes allerlei sprookjes te laten vertellen via de psychologische indoctrinatie. Nog wel middels Universiteiten.......

Een bananenrepubliek ala Roemenie worden we zo, zijn we al bijna. Je weet wel, het land waar ooit de vrouw van de president veel onverdiende academische titels toegeschreven kreeg.

Mijn zoon is regelmatig geschokt over het te kort aan algemene kennis van de maatschappij door verschillende jongelui in het medische circuit. Die Hassan (18 jaar!) hoef je niets meer te vertellen. Net als onze Deventer Ozcan Akyol.

Dus breng ze wat bij als jullie ze ontvangen!
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Waarom zou je onderscheid maken tussen vrome moslims, christenen, ongelovigen. Een mens is een mens. In mijn omgeving ken ik twee noord-Afrikaanse mannen die beide duidelijk een ME beeld hebben. De een na veelvuldige niersteenaanvallen, de ander na darmparasiet. Het is dan logisch als zij het zouden vieren als ze op redelijke gronden afgekeurd worden. Zou ik ook doen als ik op grond van mijn ME op nette wijze afgekeurd zou worden. Niemand weet toch welk tranendal daarachter zit. En wij, ME-ers, zouden toch beter moeten weten hoe de medische beeldvorming rond onze ziekte, daar reken daarbij ook lyme, pds, chronische rugklachten etc etc bij, is.
Dus ik veroordeel niemand die viert dat hij afgekeurd is. Dat kan wel eens na een slepend proces zijn geweest.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Zo kun je et ook bekijken.

Maar heb je het hele stuk gelezen?

Ik neem nl. aan dat Hassan niet die mensen bedoelt; dat hij de algemeen anti-westerse houding* bekritiseert, de hypocrisie in het spugen in de hand die hen te eten geeft etc, etc., ondertussen wel geld verslindend profiteren van alle gemakken. De paar goeien uiteraard niet te na gesproken**

*Hassan: "Ik ben kwaad op mijn ouders en hun generatie. Zij hebben de problemen gecreëerd waarin ik en vele anderen zijn terecht gekomen. Zij hebben ons ermee geïndoctrineerd dat alles wat niet op henzelf lijkt, bestreden moet worden. Daarom loopt er nu een hele generatie van kutbuitenlandertjes rond die de maatschappij waarin ze leven niet erkennen", zei hij op tv.

**Hassan verder weer: "Iedereen verkoopt hasj, iedereen steelt, iedereen heelt. En om te zeggen dat er een paar zijn die het voor iedereen verpesten, is absurd. Het is precies omgekeerd."

Kijk de cijfers van zo'n ruim 30 jaar geld verspillen voor integratie aan mensen "die de maatschappij waarin ze leven niet erkennen" er maar op na.

Resultaat? Hassan is afgeranseld.

http://www.nieuws.nl/algemeen/20131119/ ... amcriticus

Hassan's moed vergelijk ik met de moed der ME-ers en de vogelvrijheid waarin ze moeten zien te overleven.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Hassan toont moed, want spreekt met gevaar voor eigen leven. Dat speelt helemaal niet bij ons, zo doe je H. tekort.
Life smells...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

asje schreef:Hassan toont moed, want spreekt met gevaar voor eigen leven. Dat speelt helemaal niet bij ons, zo doe je H. tekort.
O.K., maar hij kan spreken en wordt gehoord. ME-ers niet, worden dood gezwegen. De dood is bij ME-ers een sluipmoordenaar; Hassan kan bescherming krijgen, ME-ers niet, die "rotten" in stilte verder.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Ik ken Hasan en de hele discussie niet maar vind dat er niet door anderen geoordeeld kan worden over de noodzaak van afkeuringen. Ik zie schrijnende zaken langskomen.
En je kan het de immigranten toch niet kwalijk nemen dat de politiek geld verspilde.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@annac Je bent een ster in kromme vergelijkingen. Hoewel ik het onderwerp begrijp ...
Life smells...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

asje schreef:@annac Je bent een ster in kromme vergelijkingen. Hoewel ik het onderwerp begrijp ...
Ha, ha nou, bedankt!

lulu
==En je kan het de immigranten toch niet kwalijk nemen dat de politiek geld verspilde.==

Ik neem het de politici dan ook vooral kwalijk* , ja, maar helemaal vrijuit gaan ze natuurlijk niet, die bepaalde groep immigranten. En die afkeuringen, dat is maar een heel klein deel van alle verspillingen in alle voorgaande jaren.

Net zoals ik het de politici kwalijk neem ME niet te erkennen. Maar ME -ers zijn totaal vogelvrij, en die groep kun je moeilijk kwalijk nemen dat ze ziek zijn geworden, maar zo behandelt de politiek de ME-ers wel.

Krom?

Misschien kan asje iets recht breien?

Ha, ha, Henk en Ingrid zijn nu bij de Lingo!!!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Jouw breiwerkje? Kan ik nie hoor.

H en I gemist, wat was het?
Life smells...
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

En hoe zit het dan met immigranten met ME?
STOP de mishandeling van ME patiënten!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

lulu schreef:En hoe zit het dan met immigranten met ME?
Daar poets je de andere problemen en scheve verhoudingen niet mee weg.

En asje:

insteken,
omslaan,
doorhalen,
af laten glijden

Toch?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

:lol: :lol: :lol:

En dat dan met woorden :? Kun je het voordoen?
Life smells...
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

asje schreef:@annac Je bent een ster in kromme vergelijkingen. Hoewel ik het onderwerp begrijp ...
@Asje,

.......is een paradox of hoe moet / mag ik dat (anders?) zien met die vermeende kromme vergelijkingen van @Annac?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Euh, ik begrijp de vraag niet :?
Life smells...
Plaats reactie