Opvouwbare scoot

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Opvouwbare scoot

Bericht door JannekeB »

Ik bied mijn opvouwbare scootmobiel te koop aan, in verband met rugklachten moet ik er een kopen met een vering.

Er moet een nieuw accu pak in, dat kost €120 bij Scootplaza te Amersfoort. Daarom is de vraagprijs laag, €175.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gast

Opvouwbare scoot

Bericht door Gast »

hoi jannekeB ,
nee ik heb al een scoot, maar hoe is het verder met je????
die rugklachten heb je die er ook bij gekregen of had je al langer last?
ik heb zelf een scoot met vering(geen opvouwbare) speciaal voor reumapatienten, is dat iets voor je?
groetjes
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Die rugklachten heb ik al een paar jaar, speelt steeds terug op.
Omdat ik vanaf huis de stad of ff de supermarkt in kan met de scoot gebruik ik 'm meer en merk ik dat ik een vering mis. Hopelijk kan ik ooit een grote scoot voor hier "krijgen" dan heb ik net wat meer vrijheid. Zal dan letten op zo'n reuma scoot.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gast

Bericht door Gast »

je mag het altijd eerst uitproberen, zelfs het inknijpen van de hendel(gas/achteruit rijden) gaat makkelijker, maar daardoor is het wel veel pittiger rijden, ik moest er toch wel erg aan wennen, maar dat komt na een poosje wel goed
het verschil zit 'm idd in betere vering vd stoel
groetjes
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Ik heb de prijs drastisch verlaagd!! Wie wil mijn opvouwbare scoot kopen voor €100?? Foto's kan ik mailen.

Ik heb inmiddels zelf de Liteway 8 gekocht via Marktplaats, nu heb ik geen vaste scoot meer nodig. Zit goede vering op en hij gaat lekker hard :lol:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Plaats reactie