Pijn en dingen laten vallen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Pijn en dingen laten vallen

Bericht door stargazertje »

Vandaag heb ik oa dat ik het gevoel heb kleding aan te hebben die 3 te klein is en dan vooral bij mijn bovenarmen. Ook laat ik opvallend veel dingen uit mijn handen donderen. Het is dan net alsof mijn hersenen zijn vergeten dat ik iets vasthoud en ik voel het dan ook helemaal niet dat ik iets vasthoud.

Wie herkent dit? Is dit nu ME, Lyme of toch weer de FM?
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Pijn en dingen laten vallen

Bericht door verlorengezondheidman »

100% herkenbaar, wat het is weet ik niet maar ik doe daar wijselijk genoeg geen uitspraken (meer) over..
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Pijn en dingen laten vallen

Bericht door asje »

Overbekend bij ME, is altijd al beschreven. Of dat nou met Borellia of andere beestjes te maken heeft.
Life smells...
Gebruikersavatar
sidonia
Actief lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:16
Locatie: Limburg
Contacteer:

Pijn en dingen laten vallen

Bericht door sidonia »

Dingen laten vallen, afstanden verkeerd inschatten, ergens tegen aan stoten, heel herkenbaar. Er gaat veel kapot en veel blauwe plekken.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Pijn en dingen laten vallen

Bericht door asje »

Hier ook. Neuro-klachten. Ivm afstand inschatten, ik was eens in gesprek met een ambtenaar op kantoor ivm een uitkering, hij vroeg wat die neuro-klachten dan wel waren; ik wou een slokje water nemen uit een bekertje terwijl ik begon te antwoorden en ipv het bekertje te pakken sloeg ik het hard om, richting hem, alles over het buro. :? 'Nou, dit oa'.
Life smells...
Plaats reactie