Concert in Ziggo Dome

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Concert in Ziggo Dome

Bericht door mieshka »

Ik wil graag naar een concert en dat is in Ziggo Dome (Amsterdam). Nu ben ik daar nog nooit geweest, maar ik zag dat daar ook zitplaatsen zijn. Volgens mij heb ik nu 2 opties: een gewone zitplaats of een rolstoelplaats.

Ik weet niet of ik om en in Ziggo Dome zelf veel zou moeten lopen, want dan wordt het waarschijnlijk een rolstoelplaats. Volgens mijn collega zijn de rolstoelplaatsen ook de beste plaatsen waar je alles goed kunt zien enzo. Maar ik neem ook iemand (of misschien meerdere personen) mee. Zijn die dan wel bij mij in de buurt, of zitten die heel ergens anders? Dat laatste zou ik bar ongezellig vinden.

Ik kan trouwens op het moment echt wel heel slecht staan en lopen. Beide ongeveer max. 10 minuten en dan moet ik zeker weer een half uur zitten. Voor lopen gebruik ik tegenwoordig een wandelstok. In een lange rij staan of iets dergelijks is voor mij geen optie (zonder rolstoel). Hmm, het lijkt erop dat de rolstoel toch mee zal moeten.

Kortom, wie heeft er ervaring met concerten in Ziggo Dome, of iets soortgelijks, en kan mij hier meer over vertellen?
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Concert in Ziggo Dome

Bericht door luipaardje »

Ik had een neefje met een spierziekte die veel naar concerten ging. Meestal mocht er per rolstoeler 1 begeleider mee die in de buurt kon blijven.
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Concert in Ziggo Dome

Bericht door mieshka »

Ik heb inmiddels de tickets aangeschaft. Na overleg met mijn zusje (die meegaat) zijn het de rolstoel/begeleidersplaatsen geworden. Je mag inderdaad 1 begeleider per rolstoel meenemen. Uiteraard moet je dan wel 2 rolstoel/begeleidersplaats tickets kopen. We gaan trouwens naar Thirty Seconds To Mars op 12 november! Dus we kunnen ons daar nog bijna 5 maanden op gaan verheugen. :)
Plaats reactie