Gevaar supplementen?

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
noa2013
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2013, 10:50

Gevaar supplementen?

Bericht door noa2013 »

Ik ben gisteren voor de eerste keer naar de osteopaat geweest (diagnose me in 2007). Hij deed een aantal vreemde testen met een magneet op mijn buik, moest dan mijn been optillen en ermee tegen zijn arm duwen. Afhankelijk van welke stofjes hij bij de magneet zette, lukte dit me wel/niet. Vreemde ervaring!
In ieder geval, hieruit bleek volgens hem dat mijn bijnieren niet goed werkten en er een probleem in mijn dikke darm zat. Ik moet hiervoor 2 weken lang volgende middelen nemen:
Adreno-lyph-plus (voor de bijnieren) en symbiolact-b (voor de dikke darm). Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik sta nogal sceptisch tegenover het innemen van zo'n dingen omdat ik niet weet of het kwaad kan??? (volgens de osteopaat kan het geen kwaad). Iemand ervaringen hiermee? Bijwerkingen?
Alvast bedankt!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Gevaar supplementen?

Bericht door asje »

Als ik iets nieuws ga nemen google ik even flink, dan vindt je wel wat je zoekt, evt pro's en contra's.
Life smells...
Gebruikersavatar
noa2013
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2013, 10:50

Gevaar supplementen?

Bericht door noa2013 »

Ik heb al eindeloos gegoogled...voor de Adreno-lyph-plus kom ik alsmaar op producenten-en verkoperssites, en die vermelden natuurlijk geen contra's. Misschien morgen maar eens aan de huisarts vragen. Toch bedankt!!!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Gevaar supplementen?

Bericht door asje »

Geen dank, 't was nie veel ...Huisartsen weten meestal niks van supplementen ed maar je hebt wel kans dat hier nog iemand reageert die er wat van weet.
Life smells...
vital
Actief lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:20

Gevaar supplementen?

Bericht door vital »

Symbiolact-b is een probioticum, dat kan in elk geval geen kwaad en zou inderdaad wel kunnen helpen.
Het andere weet ik niet zo heel goed, daar kan ik geen uitspraak over doen.
Plaats reactie