Vrouw Magazine: artikel over Niessie door Felixloena

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Syl
Actief lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 05 sep 2008, 17:45

Bericht door Syl »

Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Heb dit artikel helemaal gemist in mei, maar goed gedaan Felixloena! Dat je dat voor elkaar hebt gekregen, zal door flink wat mensen zijn gelezen en dat kan alleen maar goed zijn.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@annac De ME-symptomenlijst komt vrijwel overeen met die van Lyme, dat weet iedereen toch. En als iemand die niet heeft, heeft-ie sowieso geen ME.

Op die complottheorieën ga ik maar niet in, wie er in wil geloven gaat z'n gang maar.
Life smells...
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

bEdankt Bloemetje, ik vond het fijn dat ik dit kon doen voor Niessie. Ik heb uitsluitend positieve reacties gehad.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
she
Gevorderd lid
Berichten: 1177
Lid geworden op: 24 sep 2010, 16:53

Bericht door she »

Dank voor je artikel; moedig, openhartig.
Gebruikersavatar
aura
Actief lid
Berichten: 247
Lid geworden op: 20 jun 2010, 02:23

Bericht door aura »

Met veel verdiet heb ik je artikel gelezen. Ben er diep van ontroerd. Ben al lang niet meer op het foru geweest en schrok ervan dat Niessie niet meer in ons midden is. Ik bewonderde haar strijdlustigheid ook al had ze er niet de energie voor ze sprong altijd als een van de eersten op om iets na te trekken of uitpluizen.

Niessie zou het een prachtartikel hebben gevonden. Heel veel sterkte Felixloena. Ik kan je verdier en gemis heel goedbegrijpen. En wat ben ik weer boos dat er een levend wezen zo onrespectvol is behandeld met de dood tot gevolg. Ze mogen de betrokken artsen opsluiten , uit hun functie worden gezet.......Heb er gewoon geen woorden voor. Het is voor ons allen een strijd. Elke dag weer......wat een verlies :(
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Bedankt Aura
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie