Sfeer op het forum

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Annemoon and others,

Waarom wordt bij Lyme de nadruk gelegd op een zogeheten EM (rode) kring / tekenbeet, terwijl in 50% van de Lyme-gevallen die kring niet opvalt en / of plaatsvindt, kijk daar wringt de schoen al bij het begin dus....

Elke patient die onverklaarbaar moe is dient in mijn optiek een deugdelijke Lyme (LTT)-test te ondergaan op kosten van de overheid omdat het primair de taak van de overheid is om zieke patienten deugdelijk te testen en vooruit te helpen met medicatie daar waar mogelijk!
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

ik heb niets anders gezegd, alleen in andere woorden dan Zuiderzon het zegt.....

en hup, iedereen schiet in de verdediging en gaat het mij voor de zoveelste keer uitleggen.

sorry, ik heb al die reakties niet gelezen nu, omdat dit precies is wat overal gebeurd,
nl mij vertellen wat allemaal waarheid is en waarom....

ik ben het met Vital eens.......het ging over de Sfeer........
en weer gaat het binnen twee tellen over Lyme & co.....

en dat irriteert mij dan weer.

DIT IS PRECIES WAAR DIT TOPIC OVER GAAT.

Moderators doe iets ajb!!!!!!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

En voor mij is dan ook dés te duidelijker geworden dat er behoefte is aan een apart stukje/onderwerp Lyme op het forum waar de topics over Lyme (een stuk of 10-20 intussen?) gemakkelijk te vinden zijn.
En dan kunnen degenen die het interesseert of er meer over willen weten het onderwerp met topics opzoeken en meepraten/delen.
En degenen die het niet interesseert kunnen dit dan overslaan/vermijden.

Daarmee wordt het onderwerp Lyme zeker niet gedegradeerd tot een niveau van Café/Babbelhoek.
Het is en blijft dan een onderwerp net als als alle andere onderwerpen op het forum waaronder topics staan of nieuwe onderwerp gerichte topics geopend kunnen worden.

Ik denk dat deze optie de irritatie kan verminderen, de rust kan laten terug keren en de goede sfeer op het forum kan laten herstellen.

Groetjes, Louisa
Hier ben ik het helemaal mee eens.....
En annemoontje......het gaat over niemand in het bijzonder.....je hoeft je niet aangesproken te voelen door mij.......

het gaat om overal dezelfde soort discussies....daar heb ik vooral last van.
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
gorbi
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2009, 00:51

Bericht door gorbi »

Het ging over de sfeer!!!! Van sfeer gesproken zeg, dit is toch walgelijk?
Kan iemand me zeggen welk topic niet meteen wordt opgezogen door de tekenbende? Met Josje vraag ik hulp aan de moderators om dit te stoppen.
Gebruikersavatar
moon72
Actief lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 sep 2010, 14:09

Bericht door moon72 »

Toegegeven; ook ik kan mij storen aan steeds weer dezelfde discussies. Maar: dat ligt dan wel aan mij.

Bedenk eens hoe het op een gemiddelde verjaardag gaat. De een praat altijd over zijn werk, een ander komt niet verder dan het weer. Eentje is altijd vol lof over zijn eigen sportprestaties, weer een ander betrekt overal de kinderen bij.
Zodra je binnenkomt, scan je de aanwezigen en bepaal je naast wie je wel wilt zitten en naast wie absoluut niet.

Op het forum heb je het te doen met iedereen. Je kan elkaar niet ontlopen. Je hebt wel een keuze in hoe jij met anderen omgaat. Irriteer jij jezelf steevast aan 1 persoon? Sla dan dat stuk tekst over. Vind je dat er oft-topic geschreven wordt? Geef dan dat aan; " we gaan off-topic en dat vind ik jammer".
Wat je niet wilt dat je zelf geschiedt, doet dat ook een ander niet!
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ik probeerde volgens mij vooral uit te leggen waarom eea steeds tot felle en emotionele discussies leidt en louisa ging door op die uitleg om aan te geven waarom zij merkte waarop het op de manier gaat zoals het gaat, het was echt mijn bedoeling (en ik geloof ook echt niet die van haar) niet opnieuw discussie aan te wakkeren.

maar excuses dan voor als dat toch is wat er in jullie ogen gebeurd is.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gesloten