Low Dose Naltrexone Huisarts Amsterdam

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Low Dose Naltrexone Huisarts Amsterdam

Bericht door Grigor »

Ik zoek een huisarts in Amsterdam die LDN voorschrijft voor ME ??

Hopelijk kennen jullie iemand.

Groet

Eezdva
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Low Dose Naltrexone Huisarts Amsterdam

Bericht door asje »

Je kunt volgens mij alleen terecht bij een HA niet te ver uit je buurt. Welke buurt?
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Zit op het moment in het centrum ;-)
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dan zit je goed maar ik weet niet zeker of ze dit zal doen. Ze is wel de enige HA in A'dam waarvan ik weet dat ze ME erkent, ze geeft desgevraagd ook B12-injecties: M. de K., ze heeft een website. Ik ben wel erg benieuwd, hou je me op de hoogte of ze dat doet?


Naam is vervangen door initialen ivm privacy. De volledige naam is te bevragen via een PB - namens het team van ME-gids.net
Life smells...
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

@eezdva, zat jij niet bij huisartsen oudeturfmarkt. Mij is daar onlangs door een huisarts LDN geweigerd. Zij weigert altijd alles. Mijn favoriete huisarts daar was helaas met zwangerschapsverlof. Ik heb toen Paul van Meerendonk gebeld. Die heeft het me voorgeschreven bij een apotheek in den haag. apotheek nauta 60 pillen * 1,5mg, 27,50 euro + 6,75 verzendkosten. Maar goed ik ben lang geleden twee jaar klant geweest bij Paul en hij heeft toen flink aan me verdiend en ook wel geholpen, en twee jaar geleden gcmaff geinjecteerd. maar ik weet niet of hij het zomaar alleen LDN voorschrijft voor een nieuwe cliënt. Misschien wel. Hij zal twintig euro rekenen voor een telefonisch consult. Je kan het altijd proberen.

groetjes
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

misschien kan iemand op het ldn-forum je verder helpen http://blaasdarmforum.forumup.nl/index. ... 71147565a1
Leven is het meervoud van lef - Loesje
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik acht de kans dat de door mij genoemde HA het wel zou willen doen wel aanwezig hoor. Ik wil alleen geen valse hoop wekken.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Ok ik heb me bij M.D. ingeschreven of afspraak gemaakt. Voor volgende week. Vond het prettig te merken dat de secretaresse wist dat M. pro ME is.
Dat begint gewoon goed.

K.van S. is aardig maar inderdaad nu met verlof . En stuur je toch liever naar CGT.

Ivm privacy zijn de volledige namen vervangen door initialen. Stuur even een PB als je interesse hebt in de volledige naam van de HA - team ME-gids.net
Grigor
Gevorderd lid
Berichten: 1418
Lid geworden op: 04 jun 2008, 11:56

Bericht door Grigor »

Even een update ik ben bij M. geweest en had eigenlijk binnen 5 minuten praten vitamine B12, LDN en een plan om wat aan mijn eten en allerlei andere dingen te gaan doen.
Wow.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

:D Dacht 't wel, wat een verschil met andere HA-en hè. Fijn!
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Mag je zelf een andere huisarts uitzoeken dan?
Volgens mij hebben ze hier onderling een afspraak elkaars patienten niet aan te nemen. Behalve voor een uitzondering.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik geloof dat dat in sommige kleinere plaatsen zo is, in A'dam iig niet.
Life smells...
Tineke
Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2008, 19:13

Bericht door Tineke »

Wow, is het echt zo vreselijk moeilijk om aan LDN te komen. Hoe komt het toch dat de artsen zo weinig geneigd zijn het medicijn voor te schrijven?
Zijn er dan echt zoveel risico's aan verbonden?
Ik zou er mijn arts ook dolgraag over spreken, maar zo te zien moet ik niet veel hoop koesteren.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Het wordt nog niet lang op deze manier gebruikt dus nog vrij onbekend + ME is toch geen ziekte, daar hoef je dus zo'n medicijn niet voor ... Maar proberen kun je altijd, best gewapend met een degelijk artikel.
Life smells...
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

Inderdaad. Het is toch off label gebruik. Waarom zou je als huisarts het risico nemen als die ME zeurpiet weer eens langskomt met iets wat hij op het internet gevonden heeft.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Plaats reactie