Lotgenoten gezocht

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NoSurrender
Beginner
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 aug 2011, 19:50
Contacteer:

Lotgenoten gezocht

Bericht door NoSurrender »

In 2001 heb ik de diagnose ME gekregen, later volgden Fibromyalgie en PDS.
Ik ben inmiddels 26 jaar oud en heb sinds kort pas geaccepteerd (dat gaat de ene dag beter dan de andere dag) dat ik chronisch ziek ben. Ik ben daarom op zoek naar lotgenoten om lekker ouderwets brieven mee te schrijven (of typen), ik ben geen beller.

Mijn honden zijn mijn alles en dieren in het algemeen zijn mijn interesse en hobby. Ik werk niet en ontvang geen uitkering, ik doe wel vrijwilligerswerk vanuit huis voor een stichting die zich inzet voor dieren in nood.

Ben jij ook op zoek naar gezellig lotgenotencontact?

Stuur dan een mailtje naar: nicky.boeddha@gmail.com, zodat we adressen kunnen uitwisselen.

Ik zit momenteel in een erg heftige terugslag, dus het antwoorden kan wat langer duren. Maar: ik antwoord altijd!
Tattooed all that I see, all that I am, all I will ever be!!
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Lotgenoten gezocht

Bericht door bloemetje »

Hi Nicky, zo iemand vind je hier vast wel. Ouderwets brieven sturen, dat klinkt wel goed! Ik hoop dat je iemand vindt bij wie je je ei kwijt kan en waarmee je plezier zult hebben. Dierenliefhebbers genoeg hier.

Sterkte ermee! Groetjes, Bloem
Gebruikersavatar
jasmine
Actief lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2012, 10:34

Lotgenoten gezocht

Bericht door jasmine »

Hoi Nicky
Misschien vind je dit ook wel leuk http://www.me-cvsvereniging.nl/voormekaartjes[img] :P
We never know what is enough until we know what is more than enough,
Billie Holiday
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Lotgenoten gezocht

Bericht door josje15 »

en op Facebook zijn ook lotgenoten te vinden!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
schatje
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jun 2013, 16:14

Lotgenoten gezocht

Bericht door schatje »

NoSurrender schreef:In 2001 heb ik de diagnose ME gekregen, later volgden Fibromyalgie en PDS.
Ik ben inmiddels 26 jaar oud en heb sinds kort pas geaccepteerd (dat gaat de ene dag beter dan de andere dag) dat ik chronisch ziek ben. Ik ben daarom op zoek naar lotgenoten om lekker ouderwets brieven mee te schrijven (of typen), ik ben geen beller.

Mijn honden zijn mijn alles en dieren in het algemeen zijn mijn interesse en hobby. Ik werk niet en ontvang geen uitkering, ik doe wel vrijwilligerswerk vanuit huis voor een stichting die zich inzet voor dieren in nood.

Ben jij ook op zoek naar gezellig lotgenotencontact?

Stuur dan een mailtje naar: nicky.boeddha@gmail.com, zodat we adressen kunnen uitwisselen.

Ik zit momenteel in een erg heftige terugslag, dus het antwoorden kan wat langer duren. Maar: ik antwoord altijd!

hoi hoi,

mijn dieren zijn ook mijn alles
en help ook dieren in nood vanaf huis
Plaats reactie