WERELD ME DAG SAMENKOMST 2013

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sonjasilva
Actief lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 mar 2011, 18:29

Bericht door sonjasilva »

VANAF NU KUN JE KAARTEN RESERVEREN VOOR HET BENEFIET. WEES ER SNEL BIJ WANT ER ZIJN 150 ZITPLAATSEN.

Vergeet niet te vermelden met hoeveel je komt, of je met rolstoel komt en hoeveel zitplaatsen je nodig hebt. De zitplaatsen worden wel gereserveerd voor patienten!

Meld je nu gratis aan op:


WERELDMEDAGBENEFIET@LIVE.NL


Check: facebook.com/wereldmedagbenefiet voor meer informatie!


Ik hoop echt dat er hier ook op de HP een melding gemaakt wordt van het benefiet! Vorig jaar zijn er flink wat mensen komen kijken!

Hopelijk tot volgende maand!
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi sonja,
sonjasilva schreef:Ik hoop echt dat er hier ook op de HP een melding gemaakt wordt van het benefiet! Vorig jaar zijn er flink wat mensen komen kijken!
Ik contact hierover even met "felixloena" voor je :wink:!

Veel succes!!!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
muis344
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2013, 14:23

Bericht door muis344 »

Hallo iedereen
Ben nieuw op dit forum..
Even voorstellen ben mireille 39 jaar en heb sinds mijn 19e me...Helaas ga ik zwaar achteruit en kan ik nog heel weinig..Loop momenteel bij dokter Visser...

Ik vind het een super actie van je Sonja om weer zo'n benefit te organiseren!!!!
Ik zou heel graag willen komen maar het is helaas niet haalbaar voor mij momenteel. Ik hoop volgend jaar er wel bij te zijn zodat ik ook andere patirnten leer kennen en herkenning vindt...
Groetjes mireille
Gebruikersavatar
moon72
Actief lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 sep 2010, 14:09

Bericht door moon72 »

Hoi Mireille, je kan je evt aanmelden voor een ambulance. Er kunnen 3 bezoekers met een ambu komen van stichting wens ambulance; zij halen je op en brengen je thuis. Je kan dan de hele dag lekker blijven liggen en er toch bij zijn. Zou da iets voor jou zijn?
Wat je niet wilt dat je zelf geschiedt, doet dat ook een ander niet!
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik heb me in elk geval aangemeld, nu maar hopen dat het been van mijn man voldoende hersteld is, want anders zit ik met een vervoersprobleem.... ik hoop velen weer te zien. Was geweldig vorig jaar.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Wat goed van je Sonja,dat het je weer gelukt is.

En wat mooi dat je een eerbetoon geeft aan Niessie.

helaas kan ik niet,ik ben nog slechter dan vorig jaar.

ik wens jullie allemaal heel veel plezier en een fijn samen zijn.
geniet van het kennis maken met elkaar,
het is toch heel bijzonder he,zo veel ME-ers bij elkaar.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Leven is het meervoud van lef - Loesje
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Fantastisch!

De afstand en de dip zijn momenteel te groot om te overbruggen.

Maar ik wens degenen die gaan een goede samenkomst.

Zouden wij gaan, dan zou ik Kenny Demeirleir de vraag willen stellen of de mogelijkheid erin zit dat uiteindelijk de ME situatie te wijten is na een fikse aanslag en/of vervolgens een sterke verwaarlozing van Lyme en/of Pfeiffer en/of één van de Hepatisissen.

Met als gevolg de onmogelijkheid dit alsnog te traceren. Waarna aldus de conclusie KAN worden getrokken dat een dis-, dan wel niet functionerend immuunsysteem kan worden aangewezen als zijnde de oorzaak van ME. Al dan niet veroorzaak DOOR genoemde virussen.

Dus wachten we wel af tot ons volgende consult.
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Mooie vraag @Annac!

Ik vraag mij zelfs af of actieve chronische Borrelia-Bartonella infectieziekte het vermogen heeft / hebben om je immuunsysteem structureel te ondermijnen en dat je zelfs geboren kunt worden met inactieve of actieve! Borrelia-Bartonella?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

verlorengezondheidman schreef:Mooie vraag @Annac!

Ik vraag mij zelfs af of actieve chronische Borrelia-Bartonella infectieziekte het vermogen heeft / hebben om je immuunsysteem structureel te ondermijnen en dat je zelfs geboren kunt worden met inactieve of actieve! Borrelia-Bartonella?
Nou, daar zeg je iets, vgzm.

Mijn hele zwangerschap lang voelde ik me beroerd wat, toen mijn zoon iets te vroeg (4 weken) geboren werd gelijk over was. Hij bleef echter lang geel. Niet geel genoeg om onder de lamp te moeten. Ze stuurden een maand lang regelmatig bloed op naar Leiden, waar nooit iets uit kwam dat dit verklaarde. Toen we hem uiteindelijk mee mochten nemen, hielden ze het erop dat ik waarschijnlijk een virus onder de leden had gehad.

Dit alles hebben wij Demeirleir uiteraard dus ook verteld.

Ik denk er wel eens over om proberen te achterhalen of ze in Leiden ooit verder zijn gekomen qua dit onderzoek......
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Annac,

Mijn eerste ernstige vermoeidheidsklachten in mijn leven zijn ontstaan na geelzucht in combinatie met witte ontlasting en een leverontsteking.....tot op de dag van vandaag vraag ik mij af of dat al de eerste tekenen waren van mijn defecte immuunsysteem..enfin ieder zijn / haar mening he.
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

verlorengezondheidman schreef:@Annac,

Mijn eerste ernstige vermoeidheidsklachten in mijn leven zijn ontstaan na geelzucht in combinatie met witte ontlasting en een leverontsteking.....tot op de dag van vandaag vraag ik mij af of dat al de eerste tekenen waren van mijn defecte immuunsysteem..enfin ieder zijn / haar mening he.
Ja, dat las ik elders al van je.

Heeft met mening weinig te maken en alles met feiten: dat er meestal e.o.a. (virus) infectie a/d ME vooraf ging. Een Australisch onderzoek had ooit er zijn bevindingen al gepubliceerd. Dat structureel een bepaald percentage Pfeiffer patiënten daar nooit van herstelden.......

Ik weet zeker, en dat is menig keer ook bewezen, dat Lyme, Pfeiffer, Hepatitissen en Herpessen etc zaken grondig ondermijnen, eigenlijk gewoon totaal verwoesten kunnen.

Heb je mijn oproep vandaag aan mn jullie, mannen, hier

http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... rt-60.html

al gelezen?
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Graag weer on topic over de Wereld ME dag.

bedankt namens het team van ME-gids.net
Leven is het meervoud van lef - Loesje
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

felixloena schreef:Graag weer on topic over de Wereld ME dag.

bedankt namens het team van ME-gids.net
Ja, juf!

(Niet lullig bedoeld, hoor, maar ik vind mijn antwoord best geestig, al zeg ik het zelf!)

Liefs en succes met de dag!
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Hoi, ik vroeg me af of we niet gaan protesteren in Den Haag?
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Plaats reactie