TV-Tip: Ned2 21.05 "Altijd wat" Andrea over Lyme

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

thnx...ik hoorde die psychiater op de achtergrond...ga hem kijken

ik denk weleens, dat er een keer iets ergs moet gebeuren....waardoor er geen geld en geen luxe meer is.....en dan worden mensen zich misschien bewust van wat belangrijk is in het leven en wat niet!!!!!
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

@josje: dat denk ik ook soms, maar dan wel op het vlak van andere dingen die moeten veranderen :) (verzuring, verwendheid/"sense of entitlement" enz)

Op het vlak van ME echter, zou een nog grotere economische ramp waardoor we qua levensstandaard in W-Europa stevig achteruit zouden boeren, volgens mij namelijk heel erg slecht zijn!
Niet dat ze nog minder aandacht/geld aan de ziekte & onderzoek kunnen uitgeven dan ze nu al doen, maar dan wordt het nog meer ieder voor zich & niks voor mensen met vage ziektes.

In 3dewereldlanden bv, zijn ze wel erg gelukkig om de kleine dingen des levens & zijn ze niet zo verzuurd als hier, maar helaas creperen er ook een gigantische hoop minder fortuinlijken aan allerlei goed (en minder goed) geneesbare ziektes, bij gebrek aan geld, medische infrastructuur enz.
En het begrip voor mensen die om onverklaarbare redenen niet kunnen (/"willen") gaan werken, is denk ik echt niet groter in armere landen :)
Ik weet weinig.
Plaats reactie