oregano-olie...
Moderator: Moderators
oregano-olie...
Iemand bekend met oregano-olie?
Naar het schijnt zou het het sterkste natuurlijk antibioticum zijn dat er bestaat.
Ook heel goed tegen candida-schimmel die overwoekert...ontstekingswerend, virusremmend...
Iemand ervaring ermee???
Naar het schijnt zou het het sterkste natuurlijk antibioticum zijn dat er bestaat.
Ook heel goed tegen candida-schimmel die overwoekert...ontstekingswerend, virusremmend...
Iemand ervaring ermee???
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Ik gebruik het alleen in de keuken.
Het bestaat ook in pillen zag ik hier op het forum (werd door iemand aangeboden).
Geneeskrachtige werking van oregano of wilde marjolein :
o.a. krampopheffend, kalmerend, spijsverteringsbevorderend, antiseptisch, eetlustopwekkend, pijnstillend.h Het helpt tegen reuma, nervositeit,verkoudheden, bronchitis, hoesten, schele hoofdpijn, angsten, onrustige slaap. Goed voor de weerstand en tegen alle ziektes die ontstaan door oververmoeidheid.
Psychische werking: Marjoleinessence verwarmt het hart en kalmeert de zenuwen. Bij geestelijke uitputting of zenuwoverspanning schenkt de olie van oregano rust en kalmte. Marjolein is een anti-afrodisiacum.
(Bron: Genezende geuren van Erna Droesbeke)
Alleen dat laatste valt dus tegen
Het bestaat ook in pillen zag ik hier op het forum (werd door iemand aangeboden).
Geneeskrachtige werking van oregano of wilde marjolein :
o.a. krampopheffend, kalmerend, spijsverteringsbevorderend, antiseptisch, eetlustopwekkend, pijnstillend.h Het helpt tegen reuma, nervositeit,verkoudheden, bronchitis, hoesten, schele hoofdpijn, angsten, onrustige slaap. Goed voor de weerstand en tegen alle ziektes die ontstaan door oververmoeidheid.
Psychische werking: Marjoleinessence verwarmt het hart en kalmeert de zenuwen. Bij geestelijke uitputting of zenuwoverspanning schenkt de olie van oregano rust en kalmte. Marjolein is een anti-afrodisiacum.
(Bron: Genezende geuren van Erna Droesbeke)
Alleen dat laatste valt dus tegen
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Bij de roode roos is het verkrijgbaar.
Wilde oregano-olie in capsules.
Sterk spul. Moet het steeds opboeren:?
https://www.derooderoos.com/catalog/adv ... v3&x=0&y=0
succes
Nyx
Wilde oregano-olie in capsules.
Sterk spul. Moet het steeds opboeren:?
https://www.derooderoos.com/catalog/adv ... v3&x=0&y=0
succes
Nyx
Er zijn verschillende soorten. Ik heb er één vanuit Spanje gehad deze was heel pittig en ik kreeg op den duur last van mijn darmen hiervan, maar een therapeut die ik later sprak gaf aan dat de middelen hier in Nederland iets minder sterk waren. Het was een fles met iets groens aan de buitenkant. Het schijnt wel te werken.