Bloeduitslag ,Bingo raak?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

lionheart
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:57

Bericht door lionheart »

Fijn dat je wijzer bent geworden van die test en dat er nu een verklaring is van je klachten ! Heel veel sterkte !
Volg je gevoel, kom voor jezelf op en blijf vechten !
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

searchfortruth schreef:He annemoontje ja het zal zeker geen korte behandeling zijn kwa kuur vraag mij eigenlijk af of ik nog wel te behandelen ben, omdat ik dit al vanaf 14 a 15 jaar heb vermoed ik, althans toen begonnen te de klachten [vermoedelijk met pfeifer] daarna Lyme.

Is het in sommige chronische gevallen met bv lyme zo dat het niet altijd verloren zaak is? zoals interne dingen die beschadigd zijn door deze ziekte.
het blijft lastig te zeggen wat nog haalbaar is en wat zal blijven, maar met wat ik inmiddels weet zou het wel mogelijk moeten zijn een groot deel van je gezondheid/leven terug te krijgen, afhankelijk van wat onherstelbaar is beschadigd. Dit hoeft niet altijd geval te zijn dacht ik, ook niet bij langdurig ziek. ligt aan div. factoren, oa soort en ernst klachten.

is het trouwens het epigenar protocol dat jij krijgt van PvM?
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
searchfortruth
Beginner
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 jan 2013, 13:03

Bericht door searchfortruth »

lionheart schreef:Fijn dat je wijzer bent geworden van die test en dat er nu een verklaring is van je klachten ! Heel veel sterkte !
He bedankt! ben er idd erg blij mee :) al is dit pas een 1e stap, maar een hele goede uiteraard.

@ annemoontje neem aan dat dit later via bloedtesten enigszins te bepalen is hoe ongeveer mijn lichaam er aan toe is? zoals immuunsysteem en organen in het lichaam [leverwaarden waren niet ok o.a.]

Epigenar weet zelf niet wat dat inhoudt wat ik wel weet is dat die eerst met middelen wou beginnen om mijn immuunsysteem te ondersteunen/herstellen, dus hij begint sowieso niet met de bekende anti-biotica, maar zal dat volgende week maandag nog eens navragen.

Ben erg benieuwd wat mijn huisarts hier uiteindelijk van zal zeggen....mocht die blijven ontkennen of negeren ga ik definitief naar een andere huisarts last chance :)
Plaats reactie